Haluttomuus hajottaa kaiken
Tätä aihetta on varmaan käsitelty ennenkin täällä, mutta en jaksanut plärätä kauheasti taaksepäin. Anteeksi jos tulee toistoa.
Kaipaan kipeästi apua tosi vaikeaan ongelmaan. Kerron vähän taustoja. Olin pikkulapsen yh, kun tapasin mieheni muutamia vuosia sitten. Välillämme kipinöi ja suhde oli aluksi ihan pelkkä seksisuhde, ja tosi tyydyttävä sellainen. Myöhemmin se kehittyi ihan parisuhteeksi ja perheeksi, mutta seksi on aina ollut iso ja tärkeä osa tätä suhdetta. Olemme molemmat olleet aina hyvin seksuaalisia ihmisiä, ja yhdessä homma sujui paremmin kuin voi kuvitellakaan. Seksiä ei ollut vain päivittäin, vaan useita kertoja päivässä. 3 yhteisen vuoden jälkeen saimme myös yhteisen lapsen. Seksi sujui entiseen malliin koko raskauden ajan, ja vain muutama päivä synnytyksestä olimme taas täydessä touhussa. Vauva-arki vähän vähensi seksiä, mutta siltikin, kyllä meillä useamman kerran viikossa rakasteltiin.
Sitten vauvan kasvaessa vuoden ikäiseksi ja yli, minun haluni alkoivat vähentyä. Lapsemme on nyt 2v, ja minun on myönnettävä että kärsin pahasta haluttomuudesta.
Emme ikimaailmassa voineet kuvitellakaan, että meille kävisi näin. Nauroimme silloin joskus, että jos joku tämän suhteen kaataakin, niin seksi ei tule koskaan olemaan ongelma. Nyt se on niin paha ongelma, että haluaisin kuolla. Olen menettänyt elämänhaluni. Luontaistuotteet eivät auta, ja ongelma pahenee koko ajan. Tunnen syyllisyyttä, häpeää ja itseinhoa tämän takia. Tunnen että tämä on väärin, tämä on niin epäreilua ja epänormaalia miestäni kohtaan, hän ansaitsee niin paljon parempaa.. mutta en voi minkään sille että halua ei vaan ole, ja haluttomana en pysty hyvään seksiin.
Joka päivä mies kertoo haluavansa minua. Hän koskettelee, kuiskailee, hinkkaa itseään minua vasten. Vihjailee, esittelee vehjettään. Joka ikinen ilta hän tekee aloitteen. Joko minä suostun seksiin, jonka koen kuvottavana, epämiellyttävän tuntuisena ja joskus en pysty pidättelemään itkua.. tai sitten makaan hiljaa mieheni vieressä kun hän runkkaa. Sänky heiluu, mies ähkii ja minua oksettaa. Usein hän pyytää että tulisin lähelle, koskettelisin häntä tai suutelisin, kun hän tyydyttää itseään. Teen sen vastentahtoisesti, se ällöttää minua, ja tunnen siitä syyllisyyttä. Oikeasti en haluaisi että hän runkkaa siinä, mutta en mielestäni voi kieltääkään, joku raja sentään. Kiellän häneltä jo normaalin seksielämän, en voi enää itsetyydytystä kieltää.
Mies sanoo että hänellä on hölmö olo. Hän haluaisi niin tehdä minulle hyvää. Hän haluaisi että nautin, hän haluaa minua. Hänellä on paha olla, enkä voi sanoa, että oikeastaan minä haluaisin että jättäisit minut vaan rauhaan. Ei rakastella enää koskaan. Suuseksi oli minusta ennen ihanaa, ei lainkaan vastenmielistä. Nyt pelkkä vehkeen lähelle meneminen saa yökkäämään. Välillä yritän, yritän kovasti.. mutta en enää pysty. Minua oksettaa.
En käsitä mistä tämä johtuu. Kaikki on hyvin, mies palvoo minua. Yöt nukumme hyvin, lapset ovat ihan ”normaaleja”, arkemme ei ole erityisen rankkaa. Saan harrastaa, ottaa omaa aikaa. Tunnen ihan hirveää syyllisyyttä ja painetta tästä asiasta, tuntuu etten ole enää oma itseni, jotain niin olennaista minusta puuttuu, ja tästä suhteesta. Olen jo ihan epätoivoinen, mitä tässä voi tehdä?? Olin yrittänyt etsiä tietoa lääkkeistä, mutta ilmeisesti lääkettä ei ole.