Exä hallitsee elämää.

Exä hallitsee elämää.

Käyttäjä Henetta aloittanut aikaan 12.09.2016 klo 12:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Henetta kirjoittanut 12.09.2016 klo 12:12

Mieheni on eronnut pari vuotta sitten exästään mutta suostui muuttamaan talosta pois vasta vuonna 2015 elokuussa kun mieheni suostui maksamaan hänelle tarpeeksi talosta. Muutin itse parin kuukauden päästä siitä mieheni kanssa asumaan ja sen jälkeen ollut aivan kamalaa.heillä on 12 vuotias tytär ja se on äitinsä pelinappula. Exä päättää koska tulee ja ei tule. Viikonloppuja on sovittu ja ne perutaan perjantaina ennen kuin tyttö pitäisi hakea. Ja kun hän vain saa jostain kuulla että meillä on sovittu viikonloppu menoa niin joudutaan perumaan ne jotta tyttö voi olla meillä. Enään meillä ei ole mitään viikonloppu suunnitelmia kun tämä nainen hallitsee kaikkea. Meidän naapureille hän soittaa et mitä meillä tapahtuu ja mitä me tehdään, onko meitä nähty. Hän haukkuu miestäni täysin onnettomaksi, alkoholistiksi ja että sillä on huono itsetunto ym.hän edelleen hakee täältä tavaroita ja päättää mitä menee hänen tykönsä vaikka sanottu on et ei ole hänen tavaroita ja ei mitään asiaa enään. Nyt lauantaina viimeksi lähti leikkimökki pihasta. Mieheni ei voi asialle mitään. Kävivät kerran lastenvalvojalla puhumassa ja siellä kaikki oli ok ja kun ulos pääsi niin nainen ei halunnutkaan sopia asioista. Mieheni maksaa tytöstä äidille elatusapua 250 € kuussa ja nyt kun mentiin heinäkuussa naimisiin niin samantien tuli puhelu että täytyisi maksaa enemmän että on tytölle luvannut hoito hevosen. Minulla on 10 vuotias tytär joka meillä ainakun sovitaan muuten asuu isältään ja sen kans ei tarvii vääntää mistään, ei edes rahasta. Me ollaan mieheni kanssa keskenämme alettu tappelemaan kauheasti hänen exästään kun kummankaan pää ei kohta enään kestä että joku muu hallitsee meidän elämää ja sanelee säännöt. Toukokuussa tämä exä uhkasi tehdä minusta lastensuojeluun ilmoituksen kun olin omaa lastani muka komentanyt liian kovin. Me tarvittaisiin apua tilanteeseen mutta en osaa lähteä sitä mistään etsimään kun tuntuu että lastenvalvojallakin on aina vaan sen äidin puoli, tiedän kokemuksesta, kun mua siellä katsottiin hieman kieroon kun mentiin oman lapsen kanssa ja suostuin täysin kokeilemaan miten isän kanssa asuminen sujuu, ja nyt asunut siellä kolme vuotta ongelmitta 😊