Ensinnäkin sulle Aavaton…tottakai saat kirjoittaa palstalle, mikäli siltä tuntuu. On hyvä puhua asioista, mitkä ahdistaa. Et sä täältä varmaan ketään ole pois ajanut😉 Itse ainakin käyn täällä satunnaisesti…välillä voi olla parinkin viikon tauko.. kyllä mä ainakin väliin osaan kiilata jos siltä tuntuu. Varmaan muutkin, joten no hätä🙂🌻
Mulla on aika outo vaihe menossa tällä hetkellä. En ole erityisen iloinen, enkä surullinen. En saa mitään aikaan ja kaiken aloittaminen on lähes mahdotonta. Mielenkiinto ei riitä juurikaan mihinkään☹️ Tuntuu kun päässäni olisi iso tyhjiö.. Päivät kuluu ja mä en saa mitään aikaan. Nyt pitäisi esimerkiksi tehdä lumitöitä, mutta eipä juuri kiinnosta.
Mun sairaudessa on ”sekamuotoisia oireita” Käytännössä se tarkoittaa kohdallani, sitä, että olen ollut lähes koko elämäni enemmän tai vähemmän surullinen. Silloin, kun olin iloinen, niin olin myös samalla surullinen. Nyt ongelmani on se, että lääkkeillä on saatu sellainen tila aikaan, että olen välillä sellainen”teko iloinen”. Tunne on outo, sillä se ei tunnu oikealta iloisuudelta…siinä on joku outo ”lieveilmiö” jota en osaa sen kummemmin selittää. Sitten, kun mieliala muuttuu surulliseksi/ahdistuneeksi, tuntuu, että tiputus on todella korkealta. En enää tiedä, kumpi on pahempaa, elää 24/h vuorokaudessa masentuneena vai se että välillä lentää todella korkealta perseelleen. Tänään mulla on taas aika psykiatrille, mut on vaan vahvasti sellainen olo, ettei sekään mua voi auttaa. Luulen/Tiedän, ettei mua pysty ikinä kukaan auttamaan. Kirves taas kaivossa… Pitänee mennä hakemaan se takaisin.