Tervehdys vaan kaikille kirjoitan tänne ekaa kertaa kun tuntuu siltä että pitää jonnekkin sanoa sanottavansa eli minulle iski avioero päälle 2 kk sitten ja olen sen jälkeen kärsinyt jokaista sekunttia kun teimme päätöksen erota.Tiedän etten ollut mikään ihanne aviomies tai unelmien prinssi joka saapuu valkealla ratsulla mutta olin mitä olin.Exäni on päässyt ero prosessissa todella paljon pidemmälle kun minä hän menee ja viilettää menojaan mutta itse sotken paikoillaan ja päivästä toiseen on ikävä häntä ja yhteisiä lapsiamme,olen saanut tavata muksujamme niin usein kun olen halunnut ja olemme sopineet elatus maksuista.Olen tehnyt siinä mielessä tyhmästi että olen soittanut exälleni ja ränkyttänyt asioita mitkä eivät kuulu minulle koko suhteemme ajan olin mustasukkainen ja en osaa vaan päästää irti.Myönnän kaikki virheeni mitä olin tehnyt tietokone ja pullo oli liian paljon kaverini yhdessä olo aikana,en antanut tarpeeksi aikaa sinulle,mutta en voi syyttää itseäni pelkästää erosta sinulla oli ihastuksesi ja kirjoitit kaikki tunteesi paperille vaikka olisit voinut niistä puhua,jos tunnistat itsesi niin tätä mieltä olen.Mulla menee kohta järki en saisi miettiä exän asioita mutta mietin siitä huolimatta mitä hhän tekee ja kenen kanssa liikkuu.Mulla on syvä ikävä ja itken ja kaiken lisäksi olen mies.Antakaa vinkkejä miten päästä surun yli vai korjaako aika kaikki haavat.Miehille vihjeeksi kuunnelkaa vaimojanne tai avo,aviopuolisojanne ettei ole liian myöhäistä niin kuin minulla voin kertoa että tämä ei ole hauskaa,jatkuvaa itkua ja selviämistä päivästä toiseen.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.