eron jälkeiset tunteet
Erilleen muutosta on parikuukautta, mutta eroa sai tehdä puoli vuotta. Lapset jäi mulle,toinen vielä vauva iässä. Ero oli rankka. monet itkut tuli itkettyä. Toinen petti ja valehteli. En olis ikinä uskonu,mutta kyllä ne vaistot puhuu totta. Lopulta myönsi ja oli kun siinä ei mitään väärää olis. Ei halunnut eroa,itki ettei lähetä mutta ei lopettanu suhdetta tai suhteitaan vaikka annoin mahdollisuuden. Lopulta käänsi asiat minun syyksi,syyllisti minua siitä mitä itse teki.
se puolivuotinen oli vaikeeta aikaa,se romutti kyllä itsetunnon totaalisesti.Luottamus kaikkeen meni.Romahti osa elämästä.Ero oli ainut ratkasu,ei siitä voinu jatkaa. välinpitämätön oli lapsiakin kohtaan.
Eron jälkeen yllätyksenä tuli tunteet jotka meni kun vuoristrata. surua,ikävää,katkeruutta,välinpitämättömyyttä. Päiviä että kaikki oli hyvin jopa viikkoja ja taas ahdisti ja nousi pintaan paljon asioita,hyviä yhteisiä muistoja. se soitteli perään,halusi takasin,itki puhelimessa,tuli käymään. Se teki vielä vaikeempaa asioista.
Mietin jo että voitaisko me vielä palata yhteen. Ei. Se on tosiasia. Se ihminen ei muutu.
Lopulta se ilmotti ettei aijo olla missään tekemisissä,sillä on uusi nainen.Se oli helpotus. Mutta sitten iski katkeruus,se kun on se sama nainen. Helpotus ja silti on katkera olo. Se soittelee vielä.
Ikävä on mutten tiedä mitä. Haikeus. En tunne mitään enää sitä ihmistä kohtaan. En vihaa sitä ja sekin ihmettää. Päästin irti jo syksyllä,tein kauan irrottautumista. Tuntuu vaan niin pahalta aina kun joutuu näkemään tai olemaan yhteyksissä. Miten kauan tätä kestää. Ei jaksa miettiä ja miettiä ja puida mielessä sitä suhdetta ja niitä asioita kauaa enää. Moni asia on muuttanu muistoissa muotoaan positiiviseks,hyvät ajat mielessä pyörii ja vähemmän ajattelen niitä ei-niin-mukavia asioita. Luottamus pula tulee olemaan ja kauan ihmisiin ja itsetunnon nostamisen kanssa saan tehä töitä. Tuntuu välillä niin vaikeelta. Oon alkanu tykätä tastä elämästä yksin lasten kanssa. Niitä huonoja päiviä on kokoajan vähempi mutta silti jossai taka alalla kokoajan vähän haikee olo.Ikävä.Jotain,en tiiä mitä.
Lasten puolesta tekee niin pahaa. Ei se käy kun joskus kahtomassa.Vanhempi lapsi ikävöi paljon,mutta on vielä niin pieni ettei ymmärrä.Tuntuu niiin pahalle tuon lapsen puolesta.