Nyt on muutama viikko kulunut eropäivästä. Alan huolestua tulevaisuudesta. Mulla lähtee kämmpä alta pian, ja uusi asunto pitäisi löytää nopeasti. Olen varmasti yksi vähiten haluttuja vuokralaisia, lemmikkien, työttömyyden ja tupakoinnin takia. Vaikka kuinka vakuutan etten polta missään, missä ei saisi, etteivät kissat tuhoa asuntoa ja että minulla on työttömyydestä huolimatta tasaiset tulot, en meinaa löytää asuntoa millään.
Joka kerta kun menen hoitamaan asioita kämpälle, alkaa ahdistaa. Miestä nähdessä iskee kamala ikävä ja alan miettimään ettei maailmassa ole ketään joka rakastaisi minua yhtä paljon perheeni lisäksi.
Elämä tuntuu toivottomalta.
tuntuu etten enää ole kokonainen. Minusta hävisi puolet hänen mukanaan, ja nyt olen vain varjo entisestä minästä. Identiteetti on hukassa. En enää tiedä kuka olen, kun en ole hänen tyttöystävä…
Kaipaan hänen minulle antamia lempinimiä, hänen itse keksimiä hölmöjä lauluja, hänen kosketuksen lämpöä.
Miksi en luota asioiden tästä parantuvan? 😑❓
Huomenna pitää taas käydä yhteisellä asunnolla pakkaamassa tavaroita ja jakamassa niitä puoliksi. En halua mennä sinne! En kestä tätä ikävää.
Vatsani alkoi taas oireilemaan, ehkä stressin takia ja välillä meinaa lentää jalat alta kun koskee niin pirusti. Vihaan nykyistä elämääni!!!!!!
Mitä yksinäisyys oikein on? Minulla on iso rakastava perhe, ja muutama hyvä ystävä. Silti tunnen olevani niin yksin. Onko yksinäisyys siis faktaan perustuva tunnetila, vai oman pään sisäinen vinksahdus? Ehkä molempia.
Kaikki stressi meinaa kaataa minut alleen. Niinhän se vain on, että eronsta johtuva stressi on yhtä kova, kuin läheisen ihmisen kuolemasta aiheutuva. Se on faktaa, mutta miten sen kanssa selviytyä?????😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.