Moi vaan.. tiedän satavarmasti miltä sinusta tuntuu. Ero tuli noin kuukausi takaperin, hieman päälle. On/offiahan siitä oli noin pari viimeistä vuotta, mutta tuntuu etten minä pääse eteenpäin millään, olen jumissa ja haluan vain hautautua neljän seinän sisälle märehtimään. ☹️ Ex on mennyt vauhdilla eteenpäin, eikä enää vastaa viesteihin koskien yhteistä koiraamme (minun nimissä).
En jaksais haastaa riitaa, mutta en oikeen enää tiijä, miten pääsen tästä hommasta etenemään. Vielä heinäkuussa ex ite vaati ja halus, että puhuttas asiat selviksi ja palattas mahollisesti yhteen, mutta ääni kellossa muuttu samantien ku minä aloin näyttää asialle vihreää valoa. (Oltiin sitä ennen oltu vähempi tekemisissä noin 3 kk). Ja nyt olen ihan rikki.
En pysty kuvittelemaan, että hommaisin itelleni jonku hetken hoidon helpottaan tätä tuskaa - saati sitte jotaki laastarisuhdetta paikkaamaan tätä yksinäisyyttä.. - mutta kun ei pysy pää kasassa.. kaiken kruunaa se, että reisiluussa on rasitusmurtuma ja sen vuoks en saa reenata rakastamiani lajeja jääkiekkoa + juoksua nyt ollenkaan ennen ku kielto päättyy (25.10.). Useammin kuin kerran olen tarttunu pulloon.. ja sehän ei ole koskaan hyvä idea. ☹️
Tsemppiä aloittajalle, samassa veneessä olen ja ehkä vielä syvemmällä tällä hetkellä ku sinä. Onneks löysin tän palstan.. jospa sitä täälä sais kiskottua ittesä rantaan.