Ero tulossa, asiat jumissa ja pää sekaisin

Ero tulossa, asiat jumissa ja pää sekaisin

Käyttäjä tulevaeksä aloittanut aikaan 04.08.2020 klo 09:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tulevaeksä kirjoittanut 04.08.2020 klo 09:47

Hei 😉

Olen 50+ nainen, aikuisten lasten äiti ja tuleva ex-puoliso; harkinta-aika on menossa. Yhteen ei olla enää palaamassa, liki 30-vuotinen liitto on tullut tiensä päähän. Miehen ehdotuksesta yhdessä sovimme, ettemme ala ”tappelemaan” asioista. Meillä on yhteinen omakotikiinteistö, jossa nuorin lapsista asuu. Mies on töissä ulkomailla, käy suunnilleen viikon lomilla kuukauden välein. Kesällä oli pidemmän jakson kotimaassa. Minä itse olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle, koska koen jäämisen liian raskaaksi. Ongelma on se, että kaikki kiinteistön työt jäävät minulle. Mies ei edes välttämättä käy koko lomallaan kotona (hänellä on naisystävä, joka ei ollut syy eroon ja asia on minulle Ok) . Olen ollut hänen loma-aikansa pois kotoa, että saa rauhassa tavata lapsia ja tekee osuutensa kiinteistönhuollosta. Mutta kun ei tee. Käydessään jättää tavaroitaan sinne tänne. Ei lue lähettämiäni viestejä. Ositusehdotukseni lupasi tarkistuttaa ulkopuolisella, mutta ei ole vastannut asiaan sen koommin mitään. Tarkoitus olisi päästä myymään kiinteistö, koska kumpikaan ei halua sitä itselleen ja piha- ym työt ovat tässä tilanteessa aikamoinen rasite.  Mitä teen? En haluaisi alkaa hankalaksi, mutta asiat junnaavat nyt paikoillaan…. Onko kokemuksia?