Ero! Täydellinen epäonnistuminen elämässä.Häpeää..
Vaimo ilmoitti eroavansa, ottaa lapset(3) mukaansa (on kuulema yhtä suuri oikeus lapsiin).
Mä saan lapsia silloin kun se ei hänelle sovi(yhtäsuuri??). Ei suostunut mihinkään terapeutille eikä yrittää korjata asioita. Minä muka pettänyt??? En pysty mitenkään todistaa syyttömyyttäni.Apua!
Olen luullu olevani hyvä isä ja mies. En juo en polta ja aina kotona; enkä ole pettänyt.
Tarjonnut joka päivä haleja ja pusuja lapsille ja vaimolle.
Nyt on kaikki pois..hiljasta..minä yksin ei edes kavereita.
Jäljellä yksi ajatus
Lainaus
”Onko jalompaa kärsiä sielussaan kovan kohtalon iskut ja nuolet. Vai tarttua miekkaan tuskain merta vastaan lopettaa kaikki…kuolla…nukkua…ei muuta ja unessa sanoa että päättyy sydämen tuskat ja tuhannet vaivat jotka lihamme perii. Se olisi täyttymys, hartaasti haluttu..kuolla…nukkua..kenties uneksia. Siinäpä este! Kuolleen unet mitä ne lienevät, kun meiltä on poissa maalisen elämän ahdistus. Tuo ajatus, joka kurjan elämän niin pitkäksi saattaa. Kuka kestäisin ajan ruoskaa ja pilkkaa, sortajan valtaa, ylimysten ivaa, hyljätyn lemmen tuskaa, lain hitautta, virkamiesten kopeutta, kolhuja, jotka kärsivällinen saa kestää kelvottomilta. Kun itse lopettaa voi kaiken vain tikarilla. Kuka kantaisi taakkaa, voihkisi ja hikoilisi läpi raskaan elämän jos ei pelko että jotakin on kuolon jälkeen tuossa salatussa maassa jonka rajalta ei matkaaja koskaan palaa. Ahdistaisi hänen mieltään ja saisi mieluimmin kestämään nämä vaivat kuin pakenemaan uusiin joista emme mitään tiedä. Näin omatunto meidän pelkureiksi tekee ja päättäväisyyden raikas iho kelmenee paljosta miettimisestä. Ja suuret ylevät hankkeet kaatuvat tähän harkintaan ja menettävät luonteensa….”
😭