Ero, miehen uusi perhe…

Ero, miehen uusi perhe...

Käyttäjä Perustollo aloittanut aikaan 07.01.2012 klo 14:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Perustollo kirjoittanut 07.01.2012 klo 14:52

Jospa aloittas ihan alusta…

Seurustelin mieheni kanssa hieman yli 5 vuotta, saatiin yhdessä kaksi kaunista tytärtä. Meillä oli ns. uusioperhe, miehellä entuudestaan 2 lasta ja minulla 1. Muutettiin yhdessä uuteen kaupunkiin työn ja koulun perässä.

4 kk sitten erottiin, miehen mielestä meidän suhde ei toiminut. No ehkä jollain lailla kasvettiin sitten erilleen, minä kasvatin lapsia ja mies eli omaa elämäänsä. Olin kuitenkin kuvitellut, että tämä on se mies jonka kanssa vietän loppuelämä ja johon voin luottaa, hän ei jätä meitä koskaan.

Noin viikko sitten sain tietää, että miehellä on uusi tyttöystävä (jolla myös 2 lasta). Miehellä on oma asunto, mutta asustelee kuitenkin tämän naisen luona. Myös miehen isommat lapset majailevat miehellä ollessaan tämän naisen perheessä.
Mies on siis tuntenut tämän naisen nyt pikkasen yli kuukauden.
Hän on ehkä jollainlailla hieman läheisriippuvainen eli on aiemminkin muuttanut suoraan edellisen naisen luolta toisen luo.

Huoh, jospa oisin ehtinyt surra edes tuon eroasian ennen tätä.

Nyt mies on sitä mieltä, että meidän lapset voivat ihan hyvin olla joka toinen viikko minulla ja joka toinen viikko hänellä uuden perheen luona. Lapsemme ovat 1- ja 3-vuotiaat, omasta mielestäni aivan liian pienet olemaan erossa äidistä noinkin kauan. Toisena vaihtoehtona mies ehdottaa pelkkää viikonloppuisyyttä, mikä tarkoittaa sitä että lapset olisivat hänellä vain joka toinen viikonloppu. tämäkin kuulostaa minusta aivan järjettömältä. Eiväthän lapset opi olemaan hänen kanssaan jos näkevät noin harvoin.

En tiedä, pitäisi nyt saada jotakin uutta näkökulmaa tähän asiaan. Vatkaan tätä hommaa päässäni joka päivä ja tuntuu niin kovin raskaalta. Mies tietenkin ajattelee minun olevan vain mustasukkainen hänestä eikä ymmärrä miksi asia on vaikea. En haluaisi, että lapset joutuvat kärsimään yhtään aikuisten väleistä.

En siis ole milläänlailla vailla enää entiseen, mutta miten päästä eteenpäin? Mies on oikeastaan ainut ketä minulla on tukena täällä nykyisellä paikkakunnalla. Muutto takaisin kotikaupunkiin ei ole vaihtoehto.