Ero ja yhteinen lapsi, Seksisuhde...
Hei, Mitä mieltä oletta siitä ihmiset. Minulla on monesti tullut kumppanini kanssa ero koska emme ole luottaneet toisiimme tai muuten yhtäkkiä esim raskauden alkuvaiheessa kun naiseni lähti. kuitenkin palasi kahdeksan kuukauden jälkeen luokseni. meille tuli uudelleen ero lapseni ollessa noin vuoden ikäinen.
En tiedä enään oikeastaan mitä tehdä, meillä on seksi suhde eikä exäni halua seurustella, vaikka kuitenkin kaikella tekemisellään hän niin antaa ymmärtää.
joskus kuitenkin sanoo ettemme seurustele. hänellä on myös todella paha masennus ja yritän häntä auttaa siinä toipumisessa, nyt tällä hetkelä olen auttamassa häntä lapseni hoitamisessa hänen luonnansa vaikka minulla on oma asunto, en osaa olla siellä. Kun kuitenkin saan mahdollisuuden olla lapseni luonna hänen luonnansa.
Mitä mieltä olet siitä mitä pitäisi tehdä kun ei pääse eroon siitä ” rakkauden tuneesta” tai mitä se ikinä on kuin ei ole valmis antamaan kenellekkään toiselle mahdollisuutta
ja toivoo ja on valmis y rittämään ja uskomaan että luottamus ja kaikki onnistuisi vielä joskus kun hän paranisi masennuksesta. Miksi hän Ei halua seurustella, parisuhdetta? miksi kuitenkin meillä on niin läheinen suhde niin kuin olisi parisuhde, teemme käytännössä asiat niin kuin parisuhteessa. Mutta hän ei halua tällä hetkellä elämässä suhdetta minun eikä kenenkään muun kanssa. kuitenkaan… EN osaa enkä tiedä enään mitä tämä tarkoittaa.. Halusiin jatkaa elämääni eteen päin ja olla vahva ja uskoa ja odottaa vielä että joskus voisin unohtaa hänet ja elää normaalisti onnellisena sinkkuna kunnes tapaisin jonkun johon rakastusin. mutta en tosiaan tiedä nyt mitä tehdä….. KErtokaa hyvät ihmiset miten toimia tässä tilanteessa, onko kenelläkään kokemusta? ensiksi kun minä pelkään jääväni yksin kokonaan jos jään tähän suhteeseen roikkumaan ja odottamaan, enkä anna muille naisille mahdollisuutta..☹️ En vain voi koska tunnen rakastavani exääni todella paljon, ja kun meillä on niin ihana 1,2kk lapsi ja yhteyshuoltajuus. samalla kun autan ja hoidan lastani hän keskustelee muiden ihmisten kanssa ( miesten ) chatissä kertoo olevansa sinkkuna ymt.. mitä tehdä tässä tilanteessaa,, auttakaa hyvät ihmiset ☹️ pitäisikö minun vain lähteä pois ´ja unohtaa seksisuhde hänen kanssaan ja kaikki muu läheinen yhteys, esim nukumme samassa sängyssä ja pussailemme päivisin… en enään tiedä onko hän todella mielestänsä sairas vai mitä oikein tehdä?