Epäuskoinen mutta silti toiveikas huomisen suhteen
Hei!
Tässä syödään lasten kanssa tacoja, tortilloja ja nakkeja. Lapset juovat limskaa ja minä kivennäisvettä. Alkoholi ei maistu.
En ole ollut paras mahdollinen äiti. Mikä on mun elämäni tärkein rooli olla lapsilleni äiti. Lapseni ovat tottuneet mun ihmeellisiin työaikoihin. Milloin olen yössä töissä ja nukun päivällä. He ovat voineet luottaa minuun äitinä, että hoidan ruuan ja muun.
Mun psyykkinen ja fyysinen kantti on vaan totaalisesti pettänyt. Olen kuitenkin ainoa aikuinen, joka tuon kaiken hoitaa. Mieheni kun luuhaa illat ties missä. Oikeasti olen tilanteessa, jota en jaksa enkä kestä. Rakkauteni ei riitä.
Nyt kun olen vakavasti sairastunut. Se vie ilon. Olen äidin kuoleman jälkeen lihonnut 20 kg eli mun on jätettävä suklaa, sipsit yms. pois. Muuten yksinkertaisesti kuolen.
Mistä löytäisi sen inspiraation, joka saisi liikkumaan ja syömään terveellisemmin ja näyttämään viehättävämmältä. Mutta miksi ja kenen takia vaivautua, kun miehelle on ihan sama painanko 70 kg vai 100kg. Joskus oli vielä halu olla kaunis, mutta nyt sekin pelottaa. Kuitenkin joku perverssi käy käsiksi.
Musta on oikeasti tullut pelokas ja epävarma. Kuinka veitset kiehtoo ja verta tihkuvat naarmut, joita itseeni teen. Haluan viiltää itsestäni ahdistuksen ja kivun pois. Jokainen meistä on kuitenkin tuskansa kanssa yksin. Jokaisen on itse pelastettava itsensä.