Epämääräinen säätösuhde

Epämääräinen säätösuhde

Käyttäjä Omppuua aloittanut aikaan 11.10.2023 klo 03:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Omppuua kirjoittanut 11.10.2023 klo 03:46

En nyt löytänyt parempaakaan aihealuetta täältä tälle niin kirjoitan tänne. Olen siis todella kokematon deittailussa ja nytkään ei ollut tarkoitus deittailla koska ajattelin että oma elämäntilanne ei vielä ole sopiva siihen. Tutustuin kuitenkin netin kautta yhteen mieheen jonka suhteen ei ollut yhtään mitään odotuksia, en ajatellut että siitä mitään voisi tulla, korkeintaan kaverillisesti. No hän olikin livenä jotenkin erilainen ja tykkäsin hänestä, koin että hänen kanssa oli rento ja kiva olla ja hän oli tosi söpö. Taisin siinä vähän ihastua. Mies teki aloitteen läheisyyteen heti ekalla tapaamisella, tuntui todella kivalta minusta niin suostuin siihen ja siitä se sitten eteni eteenpäinkin. Mies sano jälkikäteen ettei osannut yhtään odottaa että mitään tuollaista tulee tapahtumaan. Hän oli todella kiinnostuneen olonen aluksi, kyseli jokapäivä näkemään, soitteli, sanoi kun nähtiin että oli ollut ikävä. Oli paljon juuri läheisyyttä ja oikeestaan heti meni halailuksi kun nähtiin. Halusi tehdä mun kanssa romanttisia asioita. No mä kokemattomana en tajunnut että kiinnyn tuosta. Vasta sitten kun mies rupesi yhtäkkiä etääntymään ja ei enää kysynyt näkee tunsin ihastuneeni ja kiintyneeni jo häneen. Kysyin sitten että onko mennyt fiilis tai vastaavaa mutta sain selityksiä vaan että on ollut töiden jälkeen väsynyt ja 1,5viikkoa oli kipeenä. Oli kuukauden tauko ja sit uudestaan kysyi näkemään sen jälkeen kun sanoin että tuntuu että ei sano vaan suoraan että ei enää kiinnosta. Kun nähtiin hän oli normaalin olonen ja lopuksi kysyin haluuko vielä nähdä niin sano vaan että tottakai et hänel ollut aina kivaa mun kanssa. Hän oli yhtäkkiä aktivoitunut jo tätä aiemmin käymään baarissa vaikka sanoi että mm hänellä ei ole kavereita oikein mutta jostain oli nyt kavereita silti tullut. Taas seuraavana viikonloppuna oli ollut baarissa kavereiden kanssa ja sanoin vaan että kiva että on saanut kavereita kun ennen aina sanoi olevansa yksinäinen. Sen sitten otti jostain syystä vittuiluna ja suuttui. Ei puhuttu viikkoon mutta sen jälkeen laitoin vaan viestiä koska tarvitsin omaisuuteni joka oli jäänyt hänen luokseen, tässäkin kohtaa suuttu pahasti koska en vastanut enää saman päivän aikana hänelle kun olisi joskus myöhään illalla ollut tuonut niitä, seuraavana päivänä sanoi vaan että tuo tänään ne ja jos en vastaa niin heittää ne vaan jonnekkin talon ulkopuolelle. Olemus muuttui yhtäkki todella välinpitämättömäks ja töykeeks ja suuttuvaksi. En tiedä ottaisinko enää häneen ees yhteyttä ja mitä sanoisin, tuli vaan olo että ei tosiaan enää yhtään kiinnosta ja kertoo sen näin. Ei olla nyt taas tuon jälkeen puhuttu moneen päivään. Tässä meidän jutussa toki ei oltu edes missään vaiheessa puhuttu että oltaisiin mitään vaikka noin läheisissä tunnelmissa oltiinkin, enkä edes tiedä onko tämä vaan nyky kevyttädeittailu kulttuuria, siksi tuntuu että voinko edes ilmaista harmitustani koska ei tämän pitäisi tuntua missään. Tääkin äijä vaan lennosta unohti mut ja hän jakaa yhdessä sovelluksessa sijaintiaan kokoajan ja huomaan että ollut jossain tietyssä paikassa useemmin yötä kuin omassa kotonaan, tullut olo että onko mahdollisesti sieltä baarista nyt löytänyt jonkun uuden jonka takia minä en kiinnosta enää yhtään ja on vaan tyly minulle.

Käyttäjä Omppuua kirjoittanut 11.10.2023 klo 04:01

Ei tosiaan kohdattu tuossa kun kävi vaan heittää omaisuuteni kotini pihalle mutta olisin halunnut hänen kanssa puhua. Kysyin sinäpäivänä aiemmin viesteillä että haluuko jutella livenä kun aiemmalla viikolla kun meidän viestittely loppui sanoi että jutellaan ehkä kun nähdään. Vastasi siihen vaan ”kattoo jos kun kerkee”. Ei vaikuta niinkuin ollenkaan kiinnostuneelta ja en tiedä teenkö lähinnä pellen näkösen itestäni jos laitan vielä viestiä mutta rupesin jo tykkäämään hänestä ja tuntuu jotenkin pahalta, varsinkin se kun välillä huomaan että on täällä uudessa paikassa yötä.