endometroosi leikkauksen jälkeen. Elämää vol1.
Puolisoltani poistettiin munasarjat ja kohtu sairauden vuoksi. Toimenpide vaikuttanut suuresti seksuaalisuuteen ja hormonaaliseen tasapainoon, ilmenee haluttomuutena, kosketus keholle ei tunnu samalta, mielenkiinto seksiä kohtaan mennyt. Toistakaan ei voi pakoittaa seksiin eikä ole mitään järkeä koska sellaisesta seksistä mistä tunne puuttuu ei/enkä mitään mielihyvää voisi saada. Miehenä minulle seksuaalissuus on kuitenkin todella tärkeä, elämän peruskysymyksiä: MINKÄTÄHDEN, MINKÄVUOKSI rakennan parisuhteen/perheen eteen, kyllä se on ne pienet arjen asiat, mutta seksi/seksuaalisuus muodostuu nro.1:deksi, ehkä siksi kun siitä on pulaa(vähimmäistekiän tärkeellisyys) tai koska jo parisuhdetta solmitessa/jatkuvuuttamme luodessamme se on ensimmäisenä avain asemassa(lukuun ottamatta järjestettyjä talouteen perustuvia avioliittoja). Kuitenkin nykytilanteemme häiritsee minua psyykkisesti: tulee mieleen asioita kuten, Elääkö toinen minua varten(elämmekö toisillemme), joka ruvennut minulla ilmentymään jopa luottamuksen puutteena toista kohtaan. ( esim. seksityöläinen tekee sitä työkseen) ja kuitenkin meillä pitäisi olla rakkaus. Helposti rupeaa jo epäilemään jopa toisen ilkeyttä joinain hetkinä. Itse kunnioitan puolisotani paljon, annan hänelle tilaa, tottakai esitän pieni vihjeitä, mutta koko asia on hänelle ehkä viellä arempi kuin minulle. En haluaisi että loputtomuuskaan tullisi vastaan ennen tyyliin(MENETETYN ELÄMÄN)muodossa, sillä olemme nuoria viellä. KOMMENTOIKAA, OTTAKAA KANTAA, POTTUILKAA(sieltäkin voi löytyä tiedon/avun siemeniä). Olisi kivaa löytää vertaistukea.