Enää en itke paitsi kivusta joskus.
En koskaan ajatellut, että minulle voisi käydä näin. Muistan vieläkin sen ensimmäisen kerran, kun poikaystäväni löi minua. Itkin ja tärisin, koko asia pysäytti minut pitkäksi aikaa. Toivuin, tai toivuimme siitä yhdessä, jatkettiin suhdetta. Mutta sanotaanhan, että kun mies lyö kerran, lyö hän toistekin. Niinhän siinä sitten kävikin; lyömistä, potkimista, kuristamista. Turruin siihen kaikkeen. Ovesta ja siitä elämästä lähteminen ei ollutkaan helppoa.
Niinpä vieläkin elän erittäin väkivaltaisessa parisuhteessa.Se ei satu enää niin kuin ennen, ei järkytäkään, mutta tekee kovin surulliseksi. Kaikesta huolimatta, niin sairasta kuin se onkin, poikaystäväni on suurin syy herätä aamuisin.
Poikaystäväni on uhannut tappaa minut ja itsensä, jos suhde menee poikki tai edes puhun siitä. Tiedän, että hän voi tehdä sen. Eräänä yönä heräsin siihen, että hän piti veistä kaulallani. Jos itken, hän lopettaa. Mutta enää en itke paitsi kivusta joskus.
En ole antanut anteeksi, en unohtanut enkä ajatellut hänen lopettavan tekojaan. Olen liian heikko lähtemään tästä suhteesta. Olen nuori ja masentunut, eksyksissä ja yksin. Tiedän, että pitäisi vain häipyä ja lopettaa suhde ennenkuin tapahtuu jotakin peruuttamatonta, mutta en pysty siihen.
😞