En tiedä mitä tehdä. AUTTAKAA
Kiitos kun aloit lukemaan. Eli tilanne on se, että seurustelin noin 11 kuukautta tyttöystäväni kanssa. Kunnes meillä meni poikki vuodenvaihteessa. Aikaa kului. Olin jo hyväksynyt että se ei tule jatkumaan..
Mutta, aivan yhtä yllättäen kuin erokin tuli, hän halusikin vielä yrittää. (tapahtui muutama päivä sitten) Rakastamme toisiamme suunnattomasti, ja olemme molemmat valmiita tekemään töitä suhteemme eteen. Kaikki toimii kuin unelma. Eron syyt on selvitetty, ja huomattu, että niitä ei enää ole. Yhtä lukuunottamatta..
Joskus hän ahdistuu seurastani, ja pyrkii välttelemään minua. Tämä sattuu minuunkin. ☹️ Mutta sanoo silti rakastavansa minua. En ole mielestäni koskaan antanut syytä ahdistua seurastani. Ja monet jopa sanovat, että voivat olla vain minun seurassani oma itsensä.
Haluaisin tietää, kuinka saan selville: mikä tuon ahdistuksen takana on? Mistä se johtuu? Toki myös itseni takia, mutta myös hänen. En halua aiheuttaa ahdistusta kenellekkään. Varsinkaan rakkaalleni..
Kuinka voin parantaa suhdetta? Mistä keksisin lisää yhdistävää tekemistä? Ei enää oma pää riitä. Auttakaa!
En tiedä mitä tehdä. ☹️