En tiedä mitä tehdä
Hei!
Sain kokea mieheni väkivaltaisen puolen viime viikolla ensimmäistä kertaa 12v yhdessä-olon jälkeen. Mieheni on kuin unelma kun on selvinpäin, loistava isä meidän pienille ja todella huomioon ottava, mutta!
Hän otti pääsiäisen aikaan liikaa alkoholia, minä olin nukkumassa kun hän tuli makuuhuoneeseemme ja löi minua kasvoille raivolla, en ole koskaan nähnyt häntä niin raivotautisena kuin silloin, onneksi meidän lapset olivat yökylässä silloin.
Olen laittanut hänet ulos kodistamme, mutta jatkuvasti sydän sanoo että ota hänet takaisin, hän nukkuu autossa ja yöllä on kylmä (ainakin täällä pohjoisessa). Selkätauti pahenee kun nukkuu kovassa farmarin takakontissa.. Mitä teen? Rakastan häntä todella paljon, lapsille hän on kaikki kaikessa, mitä jos hän lopettaisi juomisen? Entä jos hän ratkeaakin? Entä jos hän käy väkivaltaiseksi myös selvinpäin (mitä en halua uskoa, mutta eihän sitä koskaan tiedä)? Mitä jos hän oikeasti nyt katuu niin paljon että ei enää koskaan satuta meitä? Kysymyksiä satelee.. Hain tänään (kun on ensimmäinen arkipäivä) lääkäriltä sairaslomaa stressaavan elämäntilanteen takia, pelkään mennä ensi viikolla töihin, mitä ihmiset minusta ajattelevat? Olenko heikko ja huono jos hänet takaisin otan?