En tiedä mitä teen raskauteni kanssa
Jooh elikkäs..
Tällä hetkellä rv6 eli alussa ollaan, kuitenkin tänään kävin keskustelun poikaystäväni kanssa siitä, miten meidän elämä on kallellaan tällä hetkellä, on asioita jotka ei ole hyvin esim. minä ite käyn koulua, itseasiassa vasta alotin kesäkuussa, me ei asuta vielä yhdessä ja olen hyvin nuori (kuitenkin yli 18).. Tiedän, mitä kaikkea vauva tuo, tiedän mitä vauva tulee maksamaan yms. mutta sydämeni särkyy ajatuksesta, että keskeyttäisin raskauden enkä voi sille minkään, valehtelisin jos väittäisin, että tahtoisin tehdä keskeytyksen 😭 Kuitenkin se mitä me puhuttiin on täysin totta, me voidaan tehdä tämä myöhemmin uudestaan eikä vielä ole pakko eikä kiire mutta.. en ole edes varma, mitä itse ajattelen, olen ihan hajalla ja haluaisin vain ettei tätä olisi tapahtunut ollenkaan.. Kuitenkin hän on sanonut minulle että on tukenani oli päätös kumpi vain.. Pelkään silti, että jäisin yksin ja menettäisin hänet..
Kaipaan tuntematonta tukea ja apua, sillä minulla ei ole ketään kelle puhua ja itkeä..
(ps: vanhempani tietävät asiasta ja minulla olisi heidän täysi tuki jos päättäisin vauvan pitää)