en kestä isää ja äitiä
mulla on sellaiset vanhemmat, että en saa tehdä mitään. viikkorahat otetaan pois, jos vaikka haisen tupakille . en polta haju tarttuu minuun koulun vaatanaulakosta. en saa soittaa musiikkia, en saa ottaa jääkaapista leipää itse, kun sotken kaapin, oman huoneen ovi pitää olla aina auki, että isä näkee mitä teen.
mikään asia ei koskaan kelpaa aina vaan haukutaan. olen 15v poika, tapan kohta itseni jos vanhemmat eivät anna mun elää. yksi päivä en viitsinyt edes kouluun mennä kun siellä oli retkipäivä ja isän olisi pitänyt antaa rahaa mukaan 6 euroa. en sitä voinut saada kun lauantaina myöhästyin kotiintuloajasta 15min. sitten en lähtenyt ilman rahaa kouluun kun muilla olisi rahaa ja minulla ei. tästäkin saan uuden rankaistuksen, en pääse ulos viikonloppuna. aina vaan rankaistuksia koskaan mitään muuta saa.
sitten tein virheen ja laitoin tukikeskukseen sähköpostia ja kerroin musta sinne. laitoin oman nimeni ja kännyn numeron. ne pöljät soittivat siihen ja äiti yleensä vastaa mun puhelimeen, sekin on joku sääntö. äiti sanoi sille ihmiselle, että ollaan valmiita tuleen sinne puhumaan. sitten sain rankaistuksen, en päässyt kouluun vaan ovi laitettiin takalukkoon. sitten soitin kriisiasemalle, ja sieltä tuli meille ihminen ja pääsin sinne yöksi, seuraavana päivänä isä ja äiti tuli neuvotteleen ja sovittiin että oon lastenkodissa hiihtolomaviikon. nyt olen sieltä lähtenyt pois,kun on isää ja äitiä ikävä. tehtiin mulle lomasäännöt yhdessä jonkun naisen kanssa. ensi viikolla on uusi aika. mut ei mun isä ja äiti niitä sääntöjä noudata. oman huoneen ovi pitää olla auki ja kaikki menee kuten ennen. en haluasi sille naisella sitä sanoo, koska en halua lastenkotiin.
niinku mä en kestä isän ja äidin rankaistuksia aina mutta haluan silti olla kotona. mun äiti alkoi mua inhoon kun pikkusisko hukkui ja mä sen kaa olin, pidin kiinni silti hukkui, siitä asti äiti on inhonnut mua. siltikin haluaisin kotona asua,käydä koulua ja olla kavereiden kaa. isän kans haluaisin käydä metsällä ja kalassa. äitikin on välillä hyvä tyyppi välillä ei. miksi soitin apua niin siksi kun yksi yö otin leipäveitten ja aion isän ja äidin tappaa, kun en niitä kestä.
mutta säikähin sitä tekoa ja ajatusta.
tän netinnumeron huomasin kriisikeskuksessa ja nyt en oikein tiedä kirjotanko tämän nuorten foorumiin vaan tähän perhefoorumiin. mutta olen jo muutamalla foorumille kirjottanu aina siinä jutussa on ulkopuoliset keskenään alkanu tappeleen, niin voisitteko nyt olla niin, että ette ala keskenänne tappeleen vaan sanotte vaan mulle mitä teen äidin ja isän kaa.
ennen isä löikin mua aika usein äiti sitä käski, nyt se on loppunut, kun olen isompi ku isä, niin se ei uskalla enää.