En jaksa enää hoitaa lapsiani!
Minulla on kolme lasta,5v,pian 2v ja 2kk ikäinen vauva.Tätä tunnetta on kestänyt jo todella kauan ja tunne vain vahvistuu kokoajan,en mitenkään enää jaksaisi hoitaa ja huolehtia lapsistani…vauvasta jaksan kyllä huolehtia,häntä kohtaan tunnen rakkautta ja hellyyttä,usein ajattelen että olisipa minulla vain tämä vauva eikä isompia lapsia ollenkaan…isommat lapset ovat tosi hankalia,huutavat ja tappelevat jatkuvasti,eivät usko mitään yms elämä heidän kanssaan tuntuu hirveältä,uuteen aamuun herääminen tuntuu kauhealta kun tietää mitä taas edessä…olen niin väsynyt heihin että tuntuu etten edes välitä heistä yhtään,kuulostaa kauhealta mutta näin se on,tunteelle en voi mitään vaikka yritän kuinka ajatella että he ovat minun omia lapsiani ja minun tulee rakastaa ja huolehtia heistä…minua ärsyttää melkein kaikki mitä he tekevät,tiuskin ja olen paha heille,en jaksa olla heille enää äiti,en mitenkään jaksa enää tämmöistä elämää…olen miettinyt jopa antavani heidät sijaiskotiin,minä en jaksa antaa heille sellaista elämää kuin he tarvitsevat,jokainen lapsi tarvitsee rakastavan ja hyvän vanhemman,sellaisen he varmasti saisivat jostakin…tuntuu etten jaksa enkä pysty elämään näiden tunteiden takia,vauva on ainoa syy jatkaa tätä elämää…