Nyt alkaa olemaan mitta täysi…Mies psykiatrisella osastolla,minuun purkaa vaan kaiken paskan,siskolleni soittelee,siskoni käy häntä tapaamassa,minua ei juurikaan halua nähdä,on menossa auttamaan siskoani muuttossa,mutta ei tule pieneen mieleenkään,että minäkin voisin ottaa pienen hetken omaa aikaa,kun hoidan kotona pientä diabetes-potilasta (2-v)…
Mieheni sekä siskoni ovat molemmat diagnosoitu masentuneiksi,ymmärrän että heistä on tukea toisilleen,mutta he eivät ymmärrä että minäkin tarvitsen tukea ja huomiota joskus. Minähän en tietenkään voi ymmärtää heitä,mistä tietävät että itse olen kunnossa,kun kukaan ei välitä…
Pärjään kyllä lapseni kanssa,mutta toivoisin edes vähän ymmärrystä minullekkin.
Siskoni kertoi heidän yhteydenpidosta,mieheni ei puhu mitään…
Minun kanssa ei voi suunnitella asioita yhtä päivää pidemmälle,koska koskaan ei voi tietää missä kunnossa mies on,mutta siskoni kanssa voi sopia muuttoasioita yms… viikkojen päähän🙄
Tämä on aikamoista tilitystä,mutta en kestä tätä enää!!! minulla on pari muutakin viestiketjua täällä,joista saa enemmän faktaa meidän tilanteista,minä olen aivan loppu, en jaksa tätä suhdetta enää,jätän mieheni silläkin riskillä että yrittää itsemurhaa uudestaan,pakko ajatella itseäni ja lapsiani(toinen jo ”aikuinen”)
Mieheni vaan haukkuu ja mollaa minulle vanhempaa lastani,joka on edellisestä liitostani,ei hyväksy häntä enää nykyään ja uhkailee heti itsemurhalla jos/kun sanon mielipiteeni asiasta,olenhan äiti joka rakastaa lapsiaan ylikaiken,haukkuminen yms on sydäntä raastavaa,lapselleni ei sano suoraan,mutta mulkoilee häntä ja vastaa hymähtämällä jos toinen sattuu jotain sanomaan,minuun koskee sanoin kuvaamattoman kovin😭
Kaipa tästä jotain tolkkua saa..
Olen vaan niin rikki revitty…
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.