Elämäni on jälleen hiipumassa...
Tunteet myllertää päässä, mistään ei ota enää selvää, pelko avioliiton loppumisesta saa elämäni täysin sekaisin.
Kirjoittelin tänne noin puolitoista vuotta sitten mieheni etääntymisestä joka sittemmin selvisikin että hänellä olikin toinen nainen. Otin hänet takaisin ja lupasimme yrittää jatkaa. Asiasta emme ikinä keskustelleet, aina kun yritin ottaa pettämisen/ suhteemme puheeksi vastaus oli: – etkö voi jo unohtaa, etkö voi antaa asian olla. Joten nyt tilanteemme on tämä: yhteinen kesälomamme sujui todella hyvin, oli iloa ja rakkautta puolin ja toisin. Viime viikolla mieheni mentyä töihin kaikki muuttui. Hän etääntyi jälleen minusta. Rakastan sinua tuli kyllä sanottua molemmin puolin, mutta hellyys ja kaikki muu hävisi. Tiedän että mieheni stressaa todella paljon raha tilanteemme vuoksi ja heti ensimmäisellä työviikolla teki ylitöitä huonon taloudemme vuoksi.
Kysyin asiaa mieheltäni, että onko hänellä taas toinen, muttei kuulemma ole. Vaan rakkaudestamme puuttuu kipinä vaikka olen hänelle rakas ja hän rakastaa minua. Hän ei myöskään tiedä haluaako jatkaa elämää perheenä vai ei. Mieheni mieli ailahtelee edestakaisin.
Tilanne raastaa minua todella enkä pysty syömään, nukkumaan ja kotityötkin teen vain pakolliset. En jaksa enää odottaa mitä mieheni elämältään haluaa ja tämän hänelle kerroinkin. Rakastan häntä koko sydämestäni, mutta olen valmis luovuttamaan oman itseni hyvinvoinnin takia. Tänään on asian ratkaisun aika, olen hommannut lapset hoitoon että mieheni töistä tullessa saamme rauhassa jutella niin menneet kuin nykyisetkin asiat lopullisesti. Keskustelun pohjalta päätämme lähdemmekö samaan vai eri suuntiin. Olenko liian itsekäs laittaessani asiat siihen pisteeseen että asiat tulee päättää nyt heti, sillä todellakin pelkään oman terveyteni takia. Tämä on henkisesti todella raskasta aikaa mutta nyt alkaa myös fyysinen kunto pettämään. Pelkäänkin että miten jaksan lasteni kanssa… Miksei ihminen voi olla onnellinen, mistä minua rangaistaan jatkuvasti..?😭