Elämän tarjoamia vaikeuksia.

Elämän tarjoamia vaikeuksia.

Käyttäjä Ellu4 aloittanut aikaan 15.11.2014 klo 16:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Ellu4 kirjoittanut 15.11.2014 klo 16:56

Olen juuri syksyllä aloittanut opiskelut. Tapasin mukavan pojan heti opiskeluiden alussa ja nyt olemmekin olleet yhdessä siitä lähtien. Pieniä mutkia on ollut matkassa, kuten esimerkiksi se, että pojalla oli päättyneen seurustelusuhteen selvittely juuri silloin käynnissä, kun tapasimme. Näistä olemme päässeet keskustelemalla rehellisesti toisillemme ja olemme sopineet että etenemme hitaasti omassa suhteessamme. Päivät ja kuukaudet ovatkin menneen hyvin ja nautimme toistemme seurasta paljon.

Hetken aikaa olen epäillyt, että olisin raskaana ja tänään tein testin ja posiitiivistahan se näytti. PAM… Ei muutakun maailmankirjat itsellä sekaisin.. Minulla on ollut aina selvät sävelet, että ensin hankitaan ammatti, vakituinen työ, suhde ja sitten vasta lapset. Siten minulla olisi mahdollisuus tarjota lapselle vakaa ja tuvallinen kasvuympäristö. Ja niin haluan sen tehdäkkin. Tällä hetkellä en siis näe muuta vaihtoehtoa kuin raskauden keskeytyksen, joka onkin kamalaa, koska aina olen ollut sitä vastaan. Pelkään, että jos kerron seurustelukumppanilleni olevani raskaana hän pelästyy ja jättää minut yksin. Tulisiko minun kuitenkin kertoa hänelle tilanteesta? Olisiko kenelläkään hyviä neuvoja? Parhaimmat ystäväni ovat kaukana täältä ja puhelimessa en halua puhua asiasta, joten päätin turvautua nettiin. 😯🗯️