Elämän hukkateillä
Olipa kerran, ja sitten ei ollut mitään.
Olen melkein 20v nuori nainen, ja tällä hetkellä hyvin ahdistunut, stressaantunut, surullinen ja peloissani, kaikessa ironiassaan vielä rakastunut. Kaikki alkoi n. 2v sitten, tapasin eräässä tapahtumassa miehen, joka vei mun sydämen heti. Voi sitä onnea mikä meillä oli, kaikki oli ihanaa ja mahtavaa. Tiesin kyllä, miehellä oli monenlaista ongelmaa päihteiden ja mielenterveyden kanssa, mutta halusin olla hyvä ja ymmärtäväinen, olinhan itsekkin kärsinyt kaikesta mahdollisesta…
Menihän miellä hyvin, vaikka olinhan minä liian kiltti, ja sitä se osas käyttää hyväksi. Pikkuhiljaa luisuttiin, olin riitojen syypää, kun en jaksanut kattoo sen juomista ja huomauttelin asiasta. Niitä riitoja missä ei tapeltu päihteiden takia, oli n.3 koko suhteen aikana. Se joi mun rahoja, maksoimpa sen vankilastakin ulos, feidaili juomisen takia, kaljapullo oli tärkeempi kuin minä.
Viime keväänä sitten helvetti pääsi valloilleen, halusin oikesti stopin siihen viinan ylettömään läträämiseen, juoda voi, mutta ei kokoaikaa, eikä mun rahoja. Riideltiin, erottiin, palattiin, erottiin ja taas palattiin. Sain kuulla yhtäsun toisia haukkumanimiä. Lopullinen pohjanoteeraus kävi juhannuksena, joi taas monta päivää putkeen, kävi aggressiiviseksi, mitä ei ole ikinä ennen käynyt, oli pohjattoman mustasukkainen, heitteli tavaroita, huusi, haukkui, töni, repi ja lopulta läpsi ja kuristi. Erottiin lopullisesti.
Ero, muttei helpotus. Henkisen- ja lopulta fyysisenkin väkivallan murtamana ahdistuin, mielessä pyörii itsetuhoiset ajatukset, ja olen harkinnut lääkityksen pyytämistä. Pelkään tuota miestä omalla tavallani, koska meillä on yhteisiä eläimiä, joudutaan näkemään kasvokkainkin. Onhan meillä puheyhteys, ja kuvittelin jo että voitais olla suht normaaleissa väleissä, mutta tänään taas tuli sellaista p***** niskaan… Pelkään, että se tekee mulle viel jotain.
Rakastan sitä ihmistä johon tutustuin, mutta vihaan sitä hirviötä josta erosin. Silti en osaa yhtään pahaa ajatusta hänestä ajatella.