Elämää eron jälkeen uudet sotkuiset suhteet

Elämää eron jälkeen uudet sotkuiset suhteet

Käyttäjä Pikkumyy08 aloittanut aikaan 22.08.2018 klo 20:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 22.08.2018 klo 20:40

Erosin kolme vuotta sitten.Mies löysi toisen,tästä.olen jo selvinnyt.
Vai olenko?

Suhteita tämän kolmen vuoden aikana minulla on ollut miltei kokon ajan,muttei mikään niistä ole kestänyt.Yleisin syy on ollut toinen nainen tai alkoholin suur kulutus.
Olenkin alkanut miettimään,että.johtuuko vika minusta.

Pari viikkoa sitten loppui suhde,joka taisi perustua paljon seksiin.
Reissussamme yhdessä,vietimme viikonloput yhdessä.
Hän ei kuitenkaan koskaan luvannut minulle täysi näistä sitoutumista, en.itsekään sitä.enää.kaivannut,koska hän ei perustanut lapsista.Itselläni kaksi.

Hän kertoi,että hänellä on elämässään 20 v.vanhempi nainen,joka on ystävä ja jota hän tapaa harvoin.Itse hän ei tuntunut tykkään jakavan minua, ei siis muita miehiä.

Kunnes tuli ilmi,että hän oli tavannut tuota naista 1-2 kertaa viikossa,panoystävänä.
Meidän suhde kaatui riitaan ,en halunnut enää jatkaa tässä.ringissä.Minulle oltiin koko ajan puhuttu toista,minulle sanottiin,että olin tärkeä,ei halua menettää jne.saatoimme viettää aikaa yhdessä neljäkin päivää viikossa.Hän halusi minulta aikaa.

Miksi ihmiset ovat tällaisia?Miksi kerään itselleni tällaisia ihmisiä,tämäkin kuvailemani ihminen otti kaljaa jatkuvasti viikonloppuisin,aloittaen pe klo 15 ja lopetti juomisen sunnuntaina klo 23…