ei sittenkään viaton ystävä?

ei sittenkään viaton ystävä?

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 26.02.2007 klo 17:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 26.02.2007 klo 17:04

sain kuulla lisää tietoa tästä hemmetin kolmiodraamasta! eräs miespuolinen kaverimme oli tässä muuoin kovasti ihmetellyt,miksi tämä naispuolinen ystävämme (kehen mieheni on /oli ihastunut) käyttäytyi baarissa erityisen oudosti,hän oli kyhjännyt mieheni kyljessä juuri jatkuvasti ja tämä miespuolinen kaverini oli pitänyt sitä jo sopimattomana,hän oli jopa tokaissut:aikooko toi nainen iskeä täältä miehen,ku oma äijä on kotona!!!!olen siskoni kanssa miettinyt,et tuskin tää ns.tosiystävä täysin syytön oo,miks hän ei pakottanut miestäni kertomaan sekavista tunteistaan,hänhän oli jopa miettinyt sitä pitäisikö meidän erota,mieheni ei koskaan maininnut mitään sellaista!!!ja se,että mieheni tuntui oolleen/olevan kovastikkin ihastunut kaveriimme,kertoo jotain,jos toisen mies lähettää viestejä mis hän tunnustaa rakkautensa,haluavansa hänet,eikö tästä pitäis myös kertoa tämän vaimolle,eli minulle hänen YSTÄVÄLLEEN? en pysty kohtaamaan häntä,koska tiedän etten pysty ehkä hillitsemään itseäni…kaverini sanoi ettei halunnut minulle kertoa,koska PELKÄSI MENETTÄVÄNSÄ YSTÄVYYTEMME…ENITEN HATUTTAA,kun en varmaan saa koskaan tietää,miten pitkälle heidän ns.suhteensa meni…pariterapeutille ollaan siis menossa,mutta tuleeko totuus sielläkään esille!!! MISSÄ MENEE YSTÄVYYDEN JA PETTÄMISEN RAJA? miehelläni ja minulla menee tällä hetkellä hyvin,mutta pelkään,että saan taas tietää jotain,mikä veisi minut taas masennukseen ja hulluuden portille,ANTAKAA HYVIÄ NEUVOJA!!

Käyttäjä surusuun suudelma kirjoittanut 27.02.2007 klo 11:04

Luin epäuskoisena tekstiäsi. Tämähän on aivan uskomaton tarina, mielestäni. Uskotko todella miestäsi ja ystävääsi.....? Kuinka joillakin voi olla pokkaa valehdella näin julkeasti?

Oletko itse lukenut kirjoittamaasi tekstiä, totuus hyppää silmille jo sieltäkin. Toivon, että elämäsi pohjautuisi totuudelle ja sen saat vain vaatimalla sitä.

Minäkin katselen välillä vaaleanpunaisten lasien läpi elämää mutta sinulla lasit ovat mustat. En missään nimessä halua kirjoittaa tuomitsevasti tai julmasti, haluan että HERÄÄT ruususen unesta.

Oma elämäni on solmussa enkä ole oikea ihminen jakelemaan viisauksia mutta nämä ajatukset pullahtivat heti kun luin tekstisi.Pakko oli laittaa sinulle viestiä. Anteeksi jos tekstini on suoraa, oinastyttö ei kykene muuhun......

Tsemppiä:🙂👍