Ei koskaan lapsia....
Olemme seurustelleet nykyisen avomieheni kanssa reilun vuoden ja asuneet jonkin aikaa saman katon alla. Tässä on ollut vähän kaikenlaista häslinkiä, mutta kaikki sellaisia asioita jotka ollaan saatu selvitetyksi.
Nyt sitten viime päivinä on keskusteltu tulevaisuudesta ja kävikin ilmi ettei mieheni mahdollisesti halua koskaan yhteisiä lapsia kanssani. ( Edellisestä liitosta hänella jo lapsia, minulla ei ennestään).
Suurempi mahdollisuus kuulemma on ettei lapsia halua kuin, että mieli vielä joskus muuttuisi ja haluaisikin.
En tiedä mitä ajatella. Olen aina ollut sitä mieltä, että tottakai haluan joskus lapsen/lapsia. Mutta nyt vaikuttaa siltä jos tähän suhteeseen jään niin niitä ei välttämätttä koskaan omia minulle tule. Asiasta ollaan keskusteltu ja olen sanonut, että jos hän on tätä mieltä todella niin en välttämättä halua enää jatkaa. Haluan suoda itselleni kuitenkin mahdollisuuden lasten saantiin jos niitä joskus haluan.
Tilanne on todella vaikea koska rakastan tätä miestä suunnattomasti enkä haluaisi lähteä hänen luotaan, mutta uhraanko taas rakkauden takia näin ison asian elämästäni ja tyytyisin siihen etten lasta saisi koskaan. Sitäkään en haluaisi tehdä….