Olen kohta 30v kahden pienen lapsen äiti. Olemme olleet mieheni kanssa kohta 9v yhdessä ja nyt alkaa tuntua tosi pahalta jo tämä elämä…
miehelläni on nimittäin peliriippuvuus, josta se ei näytä pääsevän eroon.
Hän pelaa jotain nettipeliä kaiket vapaa-ajat ja me olemme hänelle kuin ilmaa.
Ei auta lasten hoidossa, ei kotitöissä, ei missään.
Ei juurikaan huomioi minua tai lapsia ja jos jotenki huomioi niin kiukuttelee ja kiroilee, huutaa kun hänen pelirauhaa tullaan häiritsemään. Jos olemme lomareissulla, hän pelaa myös sielä jos vaan kone löytyy jostain. Läheiseni ovat huomanneet minussa muutoksia,että olen vaisu ja masentuneen oloinen. Ja kyllähän minä olen.
Suhteessamme ei ole enää läheisyyttä/seksiä, ei mitään… Emme tee yhdessä mitään muuta kuin käymme ehkä kerran kuussa kaupassa perheen kesken, jes!!
Voihan sitä vanhana muistella toki yhteistä kauppareissua joskus vuonna erkki..
Olen myös puhunut miehelleni tästä todella usein mutta hän LUPAA parantaa tapansa ja huomioida enempi sekä lopettaa pelaamisen, aina samat lupaukset, jotka hän rikkoo parin viikon päästä, olemme samassa tilanteessa.
tiedän,että ehkä pitäisi erota mutta en oikein pysty siihen, ahdistaa ajatuskin eroamisesta ja yh-äidin roolista sekä siitä,että lapset pitäs joskus antaa hänelle hoitoon, koska hän ei niistä välitä pätkän vertaa.
Oisko kellään enään tähän mitään järkevää neuvoa? 😞
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.