Ei enää uusia yrityksiä!
10 vuoden suhteen aikana ehtii olla ongelmia jos jonkinlaisia. Erilläänkin ollaan asuttu. Kaikki erimielisyydet, luottamuspula, pettäminen ja lievä henkinen ja ruumiillinen väkivalta ovat olleet ongelma vain minulle ja sen kautta puolisolle. Jos en rakastaisi itseäni jatkaisin tässä suhteessa, mutta olen mielestäni nyt kaikki tehnyt suhteen eteen ja sen parantamiseksi omalta osaltani ja lopputulos on se, että en halua jatkaa. Silti minua kalvaa syyllisyys päätöksestäni ja syytän vain itseäni, vaikka tiedän, että mies on epärehellinen ja manipuloiva. Oloni on huono, olenko ihmisenä niin kamala, että minulle voi tehdä noin? Mies ei ole itse koskaan sanonut, että jättäisi minut. Pitää minua ja lapsia tärkeimpänä maailmassa ja sitten käyttäytyy täysin sanomisiaan vastaan?!!
Anteeksi sekava kirjoitus, ajatukseni ovat. Nyt kuitenkin tiedän mitä teen ja työstän sitä itseni kanssa. Tiedän, että ansaitsen parempaa, mutta voinko enää koskaan luottaa. Tässä lyhyessä kirjoituksessa ei toki ole kaikki, en vain jaksa sitä kirjoittaa.
Itsetuntoni on erittäin epävakaa ja vaihtelee. Osa minusta kuitenkin vielä rakastaa lasteni isää ja en voi ymmärtää miten helppoa hänelle on vain olla.