Ehkä pettämisestä ei sittenkään selviä...
Kertaus on opintojen äiti:
heinäkuun alussa, siskoni 40v juhlissa yhytin mieheni tulemasta vessasta ja perässä tuli siskoni kaveri. Suutuksissani häivyin nukkumaan äitini asunnolle, mies löytyi aamulla kotoa. Tätä vessajuttua puitiin, mies ”ei muista” mitään, mutta sain selville ettei mitään tapahtunut, toki loukattu olin että yritti… Asia sovittiin suhteesta juteltiin, ongelmista, tunteista ja luvattiin että kaikki on kerrottu. Illalla sovintotouhuja…
Kaksi päivää myöhemmin heräsin aamusta ja soitin miehelle töihin, kun hän ei vastannut ajattelin että käyn sähköpostista valvontakameran kuvat läpi odotellessa että mies soittaa ja saan kertoa kuinka paljon häntä rakastan. No yllätyksekseni ei olekaan kuvia tuolta viikonloppuyöltä, eikä aamulta :O mitä ihmettä?? Mies soittaa…
kysyn asiasta hän ihmettelee itsekin, alan kysyä että mihin aikaan hän tuli kotiin, ja vastaus tulee mutta kuulen että kaikki ei ole hyvin, kysyn että mitä silloin tapahtui? Ei mitään, hän kyllä poisti kuvat kun luuli että suutun jos saan tietää hänen tulleen vasta 05,30 kotiin. No mitä hittoa, jos kävi vaan yhdellä 02 aikaan, niin missä se aika meni?? Ja sitten se koht joka edelleen saa mun sisuskalut vellomaan -_-
-menin yhden naisen luokse, mutta mitään ei tapahtunut.
– älä valehtele! Panitko? -en, panitko? -en, panitko? en. PANITKO?? -no panin….
Mun maailma keikahti, hakkasin puhelinta hulluna että en kuullut sitä, se ei ole totta, ei voi olla… sen jälkeen seuraavina tunteina kaikki iskee tajuntaan, se ei käyttänyt ehkäisyä, ja oli mun kanssa, seurasi viikkoja huutoa, riitaa, itkua, hajonneita tavaroita, pahaa oloa, erouhkauksia puolin ja toisin… fyysistä tappelua, puolin ja toisin..
Alkoi tolkuton selvitys että missä oli ja kenen kanssa, kauhean mylläyksen ja salapoliisityön jälkeen sain sen selville, enkä koe mitään kaunaa tätä ihmistä kohtaan, se ei ollut hänen syy, sormus oli poissa ja ei se sinkkuihmisen ongelma ole jos mies sekoilee, häntä oli itseään petetty joten uskon että jos tämä nainen olisi tiennyt niin olisi mies jäänyt ilman…
Tämän kaiken keskellä tuli mieleen uusivuosi, silloinkin häivyin baarista ja menin kotiin mies jäi… pankkitiedoissa onkin ylimääräinen taksimatka, josta mies väittää että ei ole ajanut sitä… No kuitit sain ja onhan sen pakko ollut se ajaa, eihän pin koodia kukaan muu näpytellyt, eikä kortti ollut edes hukassa…
Nyt mulle valehdellaan taas satasella, vaikka on luvattu rehellisyyttä…
Mies on koko tämän vajaa 4kk luvannut ettei enää koskaan valehtele 😀 no kerroppa siinä kaikkien ”se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta” lupausten jälkeen että oho, olikin kerran aikaisemmin… Saattaa pelko avioliiton päättymisestä, pitää valheen parempana vaihtoehtona, vaan minä kyselen ravintolasta, kyselen vaikka kuusta, että saan totuuden… Harmillisesti taksijärjestelmä on muuttunut eikä vanhoja ajotietoja enää saa, olisi saanut kydille osoitteet että mistä mihin, mutta mieshän väittää ettei ole minneen ajanut, sen pitäisi nyt riittää kun hän ei enää valehtele -_- joopa joo, mies joka on vaan valehdellut onkin nyt rehellinen varsinkin kun se kyyti on ajettu! Ja kaikkiin kydelyihin on miehen lupa, se luottaa siihen ettei kukaan muista yli 10kk takaisia… Varsinkin kun taksijärjestelmästä ei tietoa saanut…
Ei tämä tästä enää hyväksi muutu, vaikka se myöntäis totuuden, kaikki tää valehtelu on ollut liikaa… Mua on satutettu liian paljon. Nyt toivoisin että asiat tulisi selviksi niin mun ei tarttis enää miettiä kuinka paljon mua on petetty…. Voisin jatkaa elämääni…