Bi-suhteen vaikeuksia
Tervehdys kaikille! Olen uusi täällä, mutta ongelmia on vaikka muille jakaa. Tiedä edes mistä kaiken aloittaisi ja miten pukea nämä ajatukset sanoiksi, mutta yritetään. Olen siis aikuisella iällä naiseen rakastunut nainen. Aiemmat suhteeni ovat pääasiassa olleet miesten kanssa, jos se jotain kiinnostaa ja haluaa mut lokeroon laittaa. Mutta, mutta, muutin kotikaupungistani pois tämän naisen perässä n puolitoista vuotta sitten. Tutustuttiin netissä ja asiat etenivät aika nopeasti, enkä voi sanoa että oltaisiin tunnettu kovinkaan hyvin, kun hänen luokseen muutin asumaan. Oltiinhan me itsestä puhuttu s-postien ja chattien välityksellä ja sain hänestä ihmisenä aika toisenlaisen käsityksen kuin mitä nyt olen tullut käytännössä huomaamaan. Olen tajunnut olevani hänelle katkera ns paremman kuvan antamisesta silloin alkuvaiheessa. Tuntuu, ettei tässä suhteessa ole nykyisin enää mitään henkilökohtaista jäljellä, ei kipinöi ja ollaan vaan ystävät. Riitoja tulee milloin mistäkin ja tuntuu etten jaksa välittää. Riidat on aika rankkoja henkisesti. Tuntuu, että kierretään vaan samaa kehää, eikä mikään muutu miksikään; tapellaan aina vaan samoista asioista. Pahinta tässä siltin on tämä mun katkeruus. Jos se nakkais mut vaan ulos kämpästään niin ois syy sitten toimia siitä eteenpäin.? En jaksa panostaa yhteiseen elämään, sekun vaan ajelehdin virran mukana ja katson minne se vie. Toinen rakastaa mua ylikaiken, ainakin sanojensa mukaan ja haluaa olla yhdessä. Musta tuntuu, että se on vaan suhderiippuvainen, sillä tämmöinen ei voi ketään kiinnostaa. Olen alkanut miettiä, josko mun sittenkin pitäis yrittää vielä suhdetta miehen kanssa?
Kiitos, että sain edes vähän raottaa mun ajatuksia. Katsotaan jos tää herättää keskustelua, niin jatkoa on varmasti luvassa.