Avopuoliso tekee hulluksi

Avopuoliso tekee hulluksi

Käyttäjä Mamma pulassa aloittanut aikaan 20.11.2011 klo 13:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Mamma pulassa kirjoittanut 20.11.2011 klo 13:15

Avopuoliso tekee kaikkensa saadaakseen 11-vuotiaan poikani olotilan epämukavaksi kun lapsi tulee äitinsä luokse. Ja sama on jatkunut 7 vuotta. Ja samalla tietysti pahoittaa minun mieleni. En tiedä miten olen jaksanut. Ehkä vaan unohdan kaiken paskan taas kun tulee parempi aika avopuolisolle eli poikani on isänsä luona, jossa hän asuu virallisesti. Olen sanonut avomiehelle että jos minun ja lasteni kanssa on niin huono olla niin voi muuttaa pois. mutta mihin paska menisi, kun ei ole mitään paikkaa. Olen joskus todella voimaton, että miten toimin, mitä tehdä.
Tänään kävi niin taas jälleen kerran, vaikka oli avopuoliso luvannut että ei paskanna joka paikkaan (siis ryyppyputki päällä). Niin eiköhän hän paskantanut taas vessan aivan järjettömään kuntoon. VIimeksi teki niin muutama viikko sitten olin siivonnut koko viikon lopun niin että paikat kiilsi ja sitten hän kulkee paskat kintuissa ympäri huushollia. ja aikoo vielä mennä istumaan sohvalle joka oli kyllä jo entuudestaankaan hänen paksassaan. Hermostuin täydellisesti.
Tänään kun avopuoliso oli sitten vessasta tultuaan jätettyään paskat sinne mennyt sohvalle ja pikkupoikani istui toisella puolella katsoen jotain lasten leffaa ja syöden pannukakkua. Avopuoliso sanoi hänelle että ”syö paska, syö paska” ja itse juuri paskantanut koko vessan. Samanlaista ilkeilyä, vittuilua, ivailua pojalleni on koko ajan. Hän ei pysty puhumaan kiltille pojalleni normaalisti ollenkaan. Kaikki puhumiset ja viittaukset ovat sellaisia että pojallani olisi paha olla äitinsä luona. Ei anna poikani puhua, ”älä puhu aikuisten seurassa” Älä tee niin ja niin….. Minulla on tosi paha olla ja varsinkin mitä kaikkea tuo avopuolisoni paskanjauhanta vaikuttaa lapseeni. Onneksi olemme puhuneet lapseni kanssa ja olen sanonut hänelle että ei ota avopuolisoni sanoja kuuleviin korviinsa. Avopuolisoni jotenkin luulee kilpailevansa arvoasemasta poikani kanssa. Jotenkin on kateellinen koska kolme poikaani perivät taloni ja avopuoliso ei saa mitään, koska ei hän tätä maksa, eikä tästä talostani omista mitään. Ei kyllä maksa vuokraakaan, työllään yrittää tehdä jotain korvausta vuokrasta. Avopuolisoni ei kykene löytämään mitään positiivisia asioita elämässä. Koko ajan haluaa haukkua ihmisiä, myös minua. Olen sanonut että minun kanssa ei ole pakko olla ja uhraa elämään. Mutta mihin hän menisi. Minulla on työni ja harrastukseni. Mutta harrastuksetkin ovat liikaa, niistä haukutaan että olen liian paljon pois kotoa. Mitään en saisi tehdä poikani kanssa. Esim kun kävimme uimassa, menee liikaa rahaa….. Pää räjähtää kun olen niin yksin näiden asioiden kanssa. Kodin pitäisi olla paikka missä saa levätä ja olla rauhassa, mutta ei minun kodissani, jossa hallitsee tyranni avopuoliso, joka joskus yrittää olla ihanakin….. Mutta jo nuo paskajutut tekevät minulle inhoreaktion etten halua edes häntä…… En tiedä miksi olemme yhdessä…….
Mamma pulassa

Käyttäjä helemi kirjoittanut 21.11.2011 klo 07:40

Koska asunto on sinun, niin pistä se paska pihalle, pakkaa kerran hänen tavaransa, vaihdata oveen lukko, äläkä päästä enää sisälle! Jos hänellä ei ole paikkaa mihin mennä, niin etsiköön, niin se on muidenkin tehtävä!
Tuo ei ole ihmisen elämää vaan tunkion elämää, ei edes tunkioruusun elämää!
Pidä itsesi ihmisenä!!!
Toimi!

Käyttäjä pinniminni kirjoittanut 21.11.2011 klo 12:09

Olen täysin samaa mieltä helemin kanssa,että pistä tuollainen mies pihalle.Sehän pilaa sun elämän täydellisesti ja jos paskantaakin ympäriinsä oli sitten kännissä tai ei niin eihän sellainen mies sun rakkautta ansaitse.Aikuinen ihminen osaa kyllä pidättää tai tehdä tarpeensa pönttöön,joten eihän tuollaista tarvitse katsoa.
Tiedän,että helppohan se on ulkopuolisen sanoa,mutta kyseessä on myös sinun lisäksi lapsi,joka ei todellakaan tarvitse tuollaista isäpuolta elämäänsä,joka aiheuttaa toiminnallaan ja sanoillaan elinikäiset arvet lapselle.Kyllä lapsi muistaa kaiken vielä aikuisenakin,joten mies pihalle,jotta saat nauttia poikasi viimeisistä lapsuuden vuosista rauhassa ja ennen kaikkea turvassa.
Voimia sulle jaksaa laittaa mies ulos 🙂🌻

Käyttäjä rasitus kirjoittanut 06.01.2012 klo 19:45

Ei se auta että sanot lapselle, että älä piittaa hullun miehesi puheista. Lapsellesi jää tuosta ikuisia arpia ja se vaikuttaa hänen mahdolliseen tulevaan perhe-elämäänsä. Minulla on neljä lasta miehen kanssa, jota juoppo isä kohteli noin. Kiltti äiti hoki vieressä että älä välitä, mutta nyt kun omat lapsemme ovat kasvaneet, huomaan lopultakin ettei miehestäni ole henkisesti kasvavien poikien isäksi. Hän tuntuu luulevan edelleen olvansa jotenkin huono ja hermostuu tai vetäytyy aina lasten seurasta kun he haastavat isäänsä kuten nuorten kuuluu voida tehdä. Kertoi juuri että koki olevansa huono ja hävettävä kun häntä kohdeltiin niin. Ei silti ymmärrä että vie traumaa taas eteenpäin lapsilleen vaikka aivan eri tavalla kuin isänsä. Vetäytyy ja vetäytyy vastuusta eikä pysty kuin pienillä lauseilla todella harvoin puhumaan tuosta ajasta. Olemme olleet yhdessä 20 v ja vasta sain kuulla tuon yhden lauseen. Tuska on liian suuri ja liian pitkäksi aikaa säilötty. Velvollisuuteesi kuuluu hankkiutua eroon miehestä, vain näin osoitat lapsellesi että hän on tärkeä ja arvokas. Tiedän ettei ole helppoa mutta elämä ei aina ole.☹️🙂👍