Avomieheni petti minua kaverini kanssa!
Minulla ja avomiehelläni on yksi lapsi. Olemme aika nuoria. Olemme ollut nyt kolme vuotta yhdessä…
Muutimme uudelle paikkakunnalle, tai minä olin käynyt yläasteen siellä. Naapurissamme asui yksi tyttö joka on minua kaksi vuotta nuorempi. Yatävystyin tytön kanssa ja hän alkoi käymään meillä aika ahkerasti.
Avomieheni on kova poika ryyppäämään ja hän alkoi käymään tämän kaverini kanssa baarissa kun minä jäin kotiin lapsemme kanssa. Ensin en epäröinyt mitään, olhan hän sentään minun kaveri.
Lähdin lapseni kanssa sukuloimaan toiselle puolelle suomea ja luulin että kaikki olisi hyvin. Kun tulin takaisin, kaverini oli minua kohtaan todella kylmä eikä käynyt meillä enää. Avomieheni haukkui kaverini lyttyyn ja kun kysyin miksi, en saanut selvää vastausta.
Sitten sain tietää totuuden, avomieheni oli pettänyt minua! Sain tietää sen ihmisen kautta jota en edes kunnolla tuntenut. Luin myös kaverini tekstiviestit, mitä avomieheni oli hänelle kirjoittanut, kuinka häntä oli ihana suudella ja haluaisi viettää enemmän aikaa hänen kanssaan ja että kun hän jättää minut jos vain kaverini ottaisi hänet omakseen.
Muutimme melkein samantien pois enkä vieläkään ole päässyt yli siitä mitä hän teki enkä tiedä pystynkö ikinä luottamaan häneen, saatika yhteenkään kaveriini enää. Olenko tyhmä kun annan anteeksi vai pitäisikö jättää toinen?! Olisiko kenelläkään kokenuksia, tekeekö avomieheni tämän taas vai oppiiko hän virheistään?