Avomieheni jätti ja muutti toisen naisen luokse
perjantaina olin hyvällä tuulella ja odotin avomiestäni saapuvaksi kotiin työpäivän jälkeen jotta pääsemme viikonlopun viettoon, mutta avomiestä ei kuulunut klo13.00 vain tekstiviesti tuli että ”olen ylitöissä”, odotin ja odotin kunnes avomies soitti ja kertoi olevansa Motonetissä ja menee sieltä kauppakeskukseen ja minä odotan iloisena kotona koiran kanssa että avomies tulee kotiin.
Mutta toisin kävi miestä ei kuulunut eikä näkynyt vain soitto että ”olen muuttanut naisystävän luokse asumaan ja tulen hakemaan tavarani ja juttelemaan asioista lauantaina” eli eilen, no juteltiin ihan rauhassa ja mä syytin erosta itseäni mutta entinen avomieheni sanoi ettei se ole minun vikani hän vain tahtoi jotain parempaa.
Onnekseni minulla on asunto ja koira jota en ex-avomiehelleni ja hänen uudelle naisystävälle anna koskaan. Nyt en vain tiedä milloin exä tulee hakemaan vaattensa pois muuta en anna hänen viedä saavat hankkia kaikki astiansa itse.
Olin perjantain ja lauantaina täysin shokissa en kyennyt itkemään tai syömään mitään, nukkuminenkin oli vaikeaa varsinkin sängyssä, alkuillan ja alkuyön nukuin sohvalla kunnes olin niin väsynyt että oli pakko mennä sänkyyn, nukkumaan vaikka ei olisi huvittanut nukkkua yhteisessä sängyssä jonka jaoin exän kanssa 2,5vuoden suhteemme ajan.
miten tästä jatkaa elämää eteenpäin?