Avioliiton täytyy kestää MM-kisat
Jos yhdet MM-kisat johtavat avioeroon, ei sellaista liittoa ollut edes tarkoitettu kestämään. Sellainen sietääkin loppua, ukkomies Karalahti sanoi eilen Areenassa maajoukkueen harjoitusten jälkeen.
Värikästä elämää viettäneen Jeren jos kenen luulisi tietävän, mitä kaikkea parisuhde kestää tai ei kestä.
Lainaus tämän päivän Iltasanomista. Keskustelu alkoi, kun osa jääkiekkoilijoista kieltäytyi lähtemästä kisoihin ja perustelivat kieltäytymistään perhesyillä.
Sitten siirränkin keskustelun penkkiurheilijoihin. Vaikka nyt yleensäkin olen aika suopeasti antanut mieheni harrastaa penkkiurheilua, niin nyt meni vähän yli. Viikon ajan se kulki Oulun Kärppien perässä jääkiekko-otteluissa. Välillä oli Oulussa, seuraavan päivänä jo Hesassa. Ja, kun Kärpät voittivat mestaruuden, niin sitä piti juhlia pari päivää. Alkoholi ei liittynyt mitenkään juhlintaan, ihan oli mies selvä, kun puhelimen kautta tavattiin. Se vaan unohti perheensä jääkiekon vuoksi, siitä tuli poikamies.
Kohta alkaa taas mm-kisat, taas sama meno päällä. Nyt vaan tv;n ääressä tai saattaa se noin vaan lähteä itse kisapaikallekin ulkomaille, jos Suomi pärjää.
Vissiin tätäkin pitäisi vaan ymmärtää, kun aika vähän kuulemma vuoden aikana on jääkiekkoa?
Olen kyllä itsekin jääkiekosta kiinnostunut mutta ei se perheen edelle mene.
En nyt avioeroa ajattele mutta mykkäkoulua olen pitänyt kohta viikon ajan.
Ei paljon lohduttanut vaikka mies toi tuliaisiksi Kärppien mestaruuspaidan.
Eikö mulla nyt olekaan tosi rakkautta, kun luulen, että en kestä jääkiekon mm-kisoja?