aviokriisi

aviokriisi

Käyttäjä nainen 72 aloittanut aikaan 01.06.2007 klo 10:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nainen 72 kirjoittanut 01.06.2007 klo 10:40

Hei!!
Minulla on aviokriisi meneillään kotona.Vajaa pari viikkoa sitten sain kuulla.että miehelläni on suhde työkaveriinsa.Mieheni vain kertoi,että ei itsekään tajua mika napsahti päässä.Olemme olleet 12 vuotta yhdessä ja 8 vuotta naimisissa.Minun elämältä putosi pohja pois ja kuulemma mies ei ymmärrä miksi näin kävi ja ihastui toiseen.Meillä on kaksi tyttöä 10kk ja 6 vuotias.Jotenkin tuntuu,että mieheni on aivan sekaisin ja kyllä täs on itsekin kun ajatukset heiluu päässä edestakaisin.Mieheni on vain huono ilmaisemaan itseään tai eikö sitten vain halua sanoa asioita mitkä tähän ovat johtaneet.Olen toki jotain saanut selville,mutta minusta tuntuu, että hän salaa sitä jotain vielä.Nyt olemme olleet tästä aiheesta puhumatta 4 päivää.Odotan vain,että se toinen aloittaisi puhumaan vuorostaa.Minä en vain jaksa kauan näin.Olemme menos parisuhdeterapiaan 18.6 toivon ja rukoilen ,että asiat saataisiin selviämään.Minä rakastan miestäni valtavasti ja ensimmäinen kriisi menos.Aika paljosta mieheni on luopumas jos niikseen on.Nukumme edelleen samassa sängyssä ja jopa saan koskea käteen.Minulla on kova hätä ja pelko.Yritän olla välillä reipas,mutta tosi vaikeaa se on.Kertokaa omia kokemuksia tai ajatuksia!!!😭

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 02.06.2007 klo 20:33

Hei Nainen 72

En tiedä kuinka paljon olet lukenut täälä näitä kirjoituksia mutta haluaisin kertoa, että lue minun tarinaani otsikko TUSKA. Ja kerro on koko siinä jotain samaa kuin sinun kirjoituksessasi. Olen kokoneut ero myös. Suhde kesti melkein sen 13 vuotta. Sit vaan yksi kaunis päivä se oli ohi. Lukasepa ja kirjoita takaisin niin voin keroa omasta kokemuksestain. Siis jos jaksat lukea tai kiinnostaa. Helppoo eroominen ei ole se satuttaa ja kovasti.

🙂👍 terveisin mirlat

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 03.06.2007 klo 14:30

🙂🌻 naisena en kyllä ymmärrä naisia jotka vääntäytyvät parisuhteen rikkojiksi. Vastuutonta tunteilua. Kuinka ihminen ei voi pitää tunteitaan "kurissa" vaan pitää ne osoittaa varmimmalle ihmiselle, parisuhteessa jo olevalle. Totta; olen kuullut että sinkku ihmiset nimenomaan ovat kiinnostuneet jo sitoutuneista miehistä/naisista, jokainen voi miettiä itse mielessään syyt miksi.
On monellakin vakaa elämäntilanne, turvallinen seksielämä, varallisuutta ja enpä menisi kieltämään etteikö pieni kateus ja piruilukin polttelisi. Vastustan avionrikkojia ja samoin parisuhteenrikkojia, mielestäni se joka on kolmaspyörä on se, rikkoja, eikä varmaankaan ymmärrä miten paljon tuskaa voi tuottaa petetylle. Voimia sinulle ja lapsillesi. Mielestäni se joka rikkoo suhteen saa itse hakea apua ensimmäisenä.😉

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 29.06.2007 klo 18:47

Hei Pajukukka!!

Sinä sen sanoit juuri niin se on. Se joka tulee kolmanneksi pyöräksi toisen kahden ihmisen suhteeseen on rikkoja ja hän on syyllinen siinä tilanteessa. Minäkään en ymmärrä miksi nainen joka on sinkku jahtaa jo varattuja miehiä. Miksi ne ei voi hakea toista sinkkua. Onko síinä varatussa miehessä jokin viehätys? Tiedä häntä... minulta kun lähti mies toisen naisen kanssa toistamiseen niin jossain joku mättää ja pahasti.
Minä olen monta kertaa miettinyt et onko se syy minussa vai missä. Olen asiasta jutellut monen ystäväni kanssa ja he sanovat et näin " kuule sussa ei ole mitään vikaa vaan niissä miehissä" tota kun on tarpeeksi moni mulle hokenut niin aloin uskoa siihen.
Mutta nyt eron jälkeen elämäni on taas mallillaan ja olenpa jopa löytänyt uuden ihanan miehen jonka kanssa elämme päivän kerrallaan.
Mutta kun luin ton sinun kirjoituksen niin sinä osasit sanoa sen juuri oikein. Mitä voimme sanoa muuta kuin ne sinkut menkööt itteensä. Mutta tsemppiä kaikille ja oikein ihanaa kesää myös. 🙂👍🙂🌻

mirlat

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 29.06.2007 klo 18:52

Hei Nainen 72

Miten sinulla menee nytten? Oliko siitä terapeutilla käynnistä apua? Olettko saaneet asioitanne puhuttua? Miten sinun vointisi lasten kanssa jaksatko?

Eipä muuta kuin jaksamista ja toivon todella, että asiat selviää. Ja kyllä niillä on yleensä tapana selvitä tavalla tai toisella.

Tsemppiä sinulle ja lapsille!🙂👍

Aurinkoista kesää myös!😎

mirlat

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 29.06.2007 klo 22:34

🙂🌻Myös hyvä näissä tilanteissa tietää miten mies (nainen), hän joka jättää perheensä ja lähtee mukaan leikkiin "pettääkseen", ollakseen "vapaaelämään omaa elämää"- on uhri joka petyttyään saa karvaasti maistaa omaa lääkettään, jota ei niin toivoisi kenellekään. On säälittävää katsella toisen ihmisen kärsimystä etenkin näissä tilanteissa. Virhe toistuu ja pian voikin huomata ettei asiat olekkaan paremmin "uudessa suhteessa, uuden kumppanin kanssa". Mielestäni täytyy olla tosi vahvat perusteet että voi tuosta vaan ottaa ja jättää perhe, itse en pystyisi vaikka kuin olisi vaikeaakin, apua hakisin vaikka kivennavalta.😉

Käyttäjä nainen 72 kirjoittanut 30.06.2007 klo 22:09

Mirlatille!!!

Ei täällä kovi☹️n hyvin jakseta,olen henkisesti aivan loppu.Kävimme terapeutilla kerran.Molemmat vain haluaa eri asioita.Olen nyt vanhempien luona kaukana kotoa.Täällä on lapsia hoitamassa vanhempani ja siskoni.Mieheni kanssa olen päivittäin tekemisessä,joko tekstaten tai hän soittaa kerran päiväs,joka on sovittu aika.Mies tapaa edelleen naista ja on edelleen lähdös pois luotamme.Meillä on 3 vuotta vanha omakotitalo.Itseäni pelottaa tulevaisuus ja yksinolo.Minun sosiaalinen kaveriverkosto on pieni,nekin perheellisiä.En ole asunut koskaan yksin ja olen sellainen persoona,että tuskin yksin selviänkään.Mieheni vain vastasi minun yksinäisyyteen,että kyllä kaikkeen tottuu,hyvä sanoa kun sillä on se nainen.Miten sinä selvisit kriisistäsi?