Hei!!
Minulla on aviokriisi meneillään kotona.Vajaa pari viikkoa sitten sain kuulla.että miehelläni on suhde työkaveriinsa.Mieheni vain kertoi,että ei itsekään tajua mika napsahti päässä.Olemme olleet 12 vuotta yhdessä ja 8 vuotta naimisissa.Minun elämältä putosi pohja pois ja kuulemma mies ei ymmärrä miksi näin kävi ja ihastui toiseen.Meillä on kaksi tyttöä 10kk ja 6 vuotias.Jotenkin tuntuu,että mieheni on aivan sekaisin ja kyllä täs on itsekin kun ajatukset heiluu päässä edestakaisin.Mieheni on vain huono ilmaisemaan itseään tai eikö sitten vain halua sanoa asioita mitkä tähän ovat johtaneet.Olen toki jotain saanut selville,mutta minusta tuntuu, että hän salaa sitä jotain vielä.Nyt olemme olleet tästä aiheesta puhumatta 4 päivää.Odotan vain,että se toinen aloittaisi puhumaan vuorostaa.Minä en vain jaksa kauan näin.Olemme menos parisuhdeterapiaan 18.6 toivon ja rukoilen ,että asiat saataisiin selviämään.Minä rakastan miestäni valtavasti ja ensimmäinen kriisi menos.Aika paljosta mieheni on luopumas jos niikseen on.Nukumme edelleen samassa sängyssä ja jopa saan koskea käteen.Minulla on kova hätä ja pelko.Yritän olla välillä reipas,mutta tosi vaikeaa se on.Kertokaa omia kokemuksia tai ajatuksia!!!😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.