Avioeron tuskan taakka
hei
halusin tuoda omankin elämäni tänne , saan tukea jo tukihenkilöltä mut täällä on varmaankin monta joka on kokenut samaa avioeron tuskaa kuin minäkin.
Normaalia avioliittoa takana melkein 25 vuotta, suurin osa vuosista onnellisia, perhettä kasvatettu 4 lapsella , kehitimme tilaamme ja satsasimme omalla työllämme et velat pieneni ja talous asiat oli ok.viimeisien 2 vuoden aikana mies rupesi lisäämään alkoholin käyttöä joka aiheutti erimielisyyksiä, jotka sovimme yleensä ennenkuin taas tuli useamman päivän juopottelu.
tämän vuoden tammikuussa sanoi yllättäen et nyt riittää. hän ei rakasta enää minua.
olin neuvoton mistä kaikki johtuu ei selityksiä rakkaus vain loppunut, menin varmaankin useaksi ajaksi jonkinlaiseen shokkiin , kun en saanut vastauksia ja vaivuin epätoivoon et joudun luopumaan kaikesta.
etsin taloa läheltä et jos kumminkin saisimme asiat järjestykseen.. ostimme talon jonka mies lupasi maksaa…
maaliskuussa jonkun juopottelu viikonlopun aikana mies soitti et hänen on pakko tunnustaa et hän on pettänyt n 2 vuotta sitten..epätoivossani vein eropaperit eteenpäin tässä vaiheessa,, olin tyrmistynyt ei taaskaan selityksiä miksi yms olin epätoivoinen minulle avioliitto ja perhe ovat maailmassani tärkeimmät asiat,. mies ei vain pystynet kertomaan et piti yhteyttä koko ajan toiseen naiseen, oli salainen kännykkäliittymä, muutaman kerran sain käsiini salakännykän, tiedän tein väärin kun avasin viestit, mut minulla oli niin paha olla, viesteissä moitittiin minua ja lapsiani, olin miehessäni roikkuva tyhmä jne,vannottiin rakkautta ja ikävää…
vieläkin tunnen tuskaa kun tiedän et mies kulkee naisen kanssa vaikka virallista eroa ei vielä ole…kaipaan kotia ja miestäni vaikka on ollutkin paskiainen minua kohtaan kauan.
olisin ollut valmis taistelemaan liittomme puolesta, suorastaan rukoilin miestäni palaamaan rakastamaan minua,kuinkahan monta kertaa menin hänen luokseen puhumaan ja halemaan vastauksia, muutama viikko sitten mies sanoi et jos erottaisikaan,,,sanoin tarvitsevani rehellisyyttä ja aikaa…kun sanoin et aion muuttaa kotoa pois niin en saanut minkäänlaista vastausta..hänen vastauksensa oli kai se et lähti reissulle naisensa kanssa…olen asunut täällä’ nyt pienimmän kanssa vajaat 2 viikkoa, taloa ei tunnu kodilta, ja joudun selittämään kipeitä asioita lapsille..tunnen itseni huonoksi ihmiseksi, naiseus on kadonnut jonnekin,, tunnen itseni niin avuttomaksi tunteitteni kanssa , miksi ikävöin niin paljon ja tunne tuskaa eron takia.kuinka selvitä eteenpäin????milloin vahvistun ja huomaan hänen tehneen väärin ???teksti on aika sekavaa kun nuo ajatukset hyppivät päässäni sinne tänne…