Avioerohakemuksen harkinta-aikana katumapäälle.
Eli ollaan miehen kanssa otettu sormukset pois tasan 3 viikkoa sitten, viimevikon torstaina lähetin avioerohakemuksen ja nyt tuntuu että haluanko erota ollenkaan enään, ollaan 7v oltu yhdessä ja kohta olis tullut 3v naimisissa oloa. Mies on idiootti, tuntu että hän mielummin viettää aikaa xboxin kimpussa kuin olisi minun ja 3 lapsen kanssa, hän ei viitsinyt edes nähdä vaivaa siinä että olisi hankkinu lapsille hoitopaikkaa mummolasta että oltaisiin voitu viettää kaksin keskistä aikaa (jota meillä ei ole koskaan), vaan laittoi mut kyselemään, nyöskin hänen äidiltään.. Muutenkin haluaisin tehdä perheen kanssa yhdessä jotakin mut tuntui ettei mies halua, ehdotin mökille lähtöä nyt keväällä kun hänellä on pitämättä loput 6 viikkoa isyysvapaasta, mutta sanoi syyksi että sitten kun ilmat lämpenee… Moni on yrittänyt puhua järkeä hänelle ja itsekin olen kertonut tunteista jos on mulla ollut huono olla, mies on muuttunut 2 viikoksi ihanaks ihmiseks mutta sen jälkeen sama jatkuu… Mitä nyt oikeasti teen kun oli hyviäkin aikoja meidän yhdessäolon aikana, tuntuu etten vaan osaa päästää irti vaikka mies olis kuinka ilkeä tahansa..