Ehdimme olla naimisissa vajaa kaksi vuotta ulkomailta kotoisin olevan mieheni kanssa, tai olemme edelleen naimisissa mutta en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin laittaa eilen käräjäoikeuteen postissa avioerohakemuksen. Vaikka itse hänet ulos heitin, niin nyt vasta käsitän asian todellisuuden. On niin tyhjä olo ja kamala ikävä.. Miten tälläisestä pääsee yli? En ole syönytkään moneen viikkoon kunnolla oikein mitään enkä pahemmin nukkunut, hyvin levotonta on uni. En jaksa tässä selostaa miksi hain eroa mutta kuitenkin kertokaa te jotka olette eron kokeneet että miten pääsee yli varsinkin kun olen erittäin mustasukkainen, enkä voi olla miettimättä että jos hän jo heti löysi uuden. En jaksa enää tätä miettimistä ja vatvomista! Niin ja muuten iältäni olen 27v (täytän kohta 28v) Pyydän, kertokaa jotka olette avioeron kokeneet että miten olette päässeet yli? Senverran jaksan nyt tähän kertoa että mieheni valehteli loppuajasta paljon ja lähes asui samanmaalaisen ystävänsä ja tämän Virolaisen vaimon luona toisessa kaupungissa. Eli työ ja ystävät menivät vaimon edelle.. En voi ymmärtää, miten toinen voi lakata rakastamasta yhtäkkiä? Mihin se rakkaus häviää?😭😞
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.