Apuja?!

Apuja?!

Käyttäjä Zadboy aloittanut aikaan 25.06.2015 klo 23:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Zadboy kirjoittanut 25.06.2015 klo 23:56

En tiedä mitä enään voin tehdä!? Tyttöystäväni haukkuu itseään koko ajan melkein ja minä koitan kehua häntä aivan mahdottoman paljon aina ja koitan näyttää hänelle että hän on täydellinen minulle. Hänellä on kyllä masennus todettu mutta haluan että hän ymmärtäisi miten tärkeä hän on minulle ja kuinka onnellinen olen hänen kanssan. Että hänen ei tarvisi inhota itseään ja ettei hänen tarvisi viillellä sen takia että hän pitää/näkee itsensä läskinä ja ylipainosena, jota hän ei todellakaan ole. Ja myös sanoo koko ajan että hänen pitää laihtua vaikka oikeasti hänen ei pidä. Haluaisin vain jotakin pieniäkin vinkkejä jota voisin käyttää hänelle ettei hänellä olisi koko aikaa paha olla koska mulla alkaa pikkuhiljaa olemaan vaihtoehdot vähissä, enkä halua että hän satuttaa itseään sen takia. Pitäisikö minun kertoa heti jollekkin jos hän aikoo jättää ruoan kokonaan poissa ettei siitä synny mitään vakavempaa, mutta kelle kertoisin? Hänen äidillekkö? Loukkaisko se kertominen minun tyttöystävääni jos kertoisin hänen äitilleen siitä?
😠 😑❓

Käyttäjä helemi kirjoittanut 26.06.2015 klo 08:56

Voisit hienovaraisesti kertoa hänen äidilleen. Hän loukkaantuu, tietysti, mutta sekin on parempi vaihtoehto sille, että jotakin vakavaa tapahtuu ja hänen äitinsä loukkaantuisi, jos hänelle ei ole kerrottu mitään.

Käyttäjä Zadboy kirjoittanut 26.06.2015 klo 15:54

helemi kirjoitti 26.6.2015 8:56

Voisit hienovaraisesti kertoa hänen äidilleen. Hän loukkaantuu, tietysti, mutta sekin on parempi vaihtoehto sille, että jotakin vakavaa tapahtuu ja hänen äitinsä loukkaantuisi, jos hänelle ei ole kerrottu mitään.

Niin se varmaan täytyy. En vain haluaisi että hän loukkaantuisi siitä, pitäisikö minun kysyä häneltä esim. Voisinko puhua äitisi kanssa tästä asiasta? Niin jos hän sanoisi joo niin ainakaan en loukkaisi häntä vai onko muita parempia vaihtoehtoja?