Anteeksianto

Anteeksianto

Käyttäjä Rantsu aloittanut aikaan 20.02.2017 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Rantsu kirjoittanut 20.02.2017 klo 09:56

Hei, olen n.50v mies ja ollut naimisissa n.20v josta 3 lasta. Olen saanut vaimoni kiinni pettämisestä jo kaksi kertaa näiden vuosien aikana. Meillä ei ole ollut helppo liitto, ei niinkään riitojen takia vaan sen, että emme ole osanneet osoittaa toisillemme sitä hellyyttä ja välittämistä ehkä tarpeeksi jota olisi pitänyt olla. Näin ainakin vaimon mukaan ja olen kyllä pitkälti samaa mieltä. Mutta oikeuttaako se pettämään ilman, että yrittää ottaa asian esille ennenkuin loukkaa toista? Annoin anteeksi sen ensimmäisen kerran ja nyt olen antamassa myös tämän viimeisen kerran myös anteeksi. Molemmilla kerroilla olen ” vaistonnut” jonkin olevan pielessä ja saanut vahvistuksen epäilyille myöhemmin😠. Rakastan kaikesta huolimatta vaimoani ja haluaisin antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin. Olenko jotenkin tyhmä ja liian hyväuskoinen että pystyn vielä yrittämään😑❓ Onko kellään vastaavia kokemuksia ja onko suhde vielä voimissaan kaiken jälkeen? Jotenkin on orpo-olo😯🗯️. Mainittakoon vielä että itse en ole pettänyt vaimoani ikinä.

Käyttäjä emäntä99 kirjoittanut 20.02.2017 klo 15:11

Hei, on todella ikävä tunne tulla petetyksi, itse olen ollut suhteessani samassa tilanteessa. Kun asia valkeni minulle, jankutin asiasta milloin raivoissani, milloin epätoivoisena -tätä jatkui kuukausia. Yhtäkkiä kuitenkin tajusin, ettei tehty muutu tekemättömäksi vaikka miten inttäisin.. ainoastaan itselleni tein siinä vahinkoa. Annoin anteeksi.. asia nousi välillä mieleeni eri tilanteissa, mutta pidin päättäväisesti turpani tukossa ja muistutin itselleni, että olen antanut anteeksi. Nyt olemme 15v liiton jäljiltä eron edessä muista syistä ja tuo pettämisepisodi tuntuu niin merkityksettömältä! Rakastan miestäni eikä mikään muu ole niin tärkeää. Anna anteeksi, se on minun neuvoni.. opetelkaa keskustelemaan, koskettamaan, olemaan toisianne varten. Onnea.

Käyttäjä Rantsu kirjoittanut 20.02.2017 klo 21:13

Kiitokset myötätunnosta. Tunteet todellakin menee aikamoista vuoristorataa. Vaimo tuntuu olevan todella aidosti katuvainen tapahtuneesta vaikkakin eihän se poista tapahtunutta. Olemme kuitenkin päättäneet vielä antaa yhden mahdollisuuden. Ikävä kuulla että teillä on ero edessä, jaksamisia.