Hei, olen n.50v mies ja ollut naimisissa n.20v josta 3 lasta. Olen saanut vaimoni kiinni pettämisestä jo kaksi kertaa näiden vuosien aikana. Meillä ei ole ollut helppo liitto, ei niinkään riitojen takia vaan sen, että emme ole osanneet osoittaa toisillemme sitä hellyyttä ja välittämistä ehkä tarpeeksi jota olisi pitänyt olla. Näin ainakin vaimon mukaan ja olen kyllä pitkälti samaa mieltä. Mutta oikeuttaako se pettämään ilman, että yrittää ottaa asian esille ennenkuin loukkaa toista? Annoin anteeksi sen ensimmäisen kerran ja nyt olen antamassa myös tämän viimeisen kerran myös anteeksi. Molemmilla kerroilla olen ” vaistonnut” jonkin olevan pielessä ja saanut vahvistuksen epäilyille myöhemmin😠. Rakastan kaikesta huolimatta vaimoani ja haluaisin antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin. Olenko jotenkin tyhmä ja liian hyväuskoinen että pystyn vielä yrittämään😑❓ Onko kellään vastaavia kokemuksia ja onko suhde vielä voimissaan kaiken jälkeen? Jotenkin on orpo-olo😯🗯️. Mainittakoon vielä että itse en ole pettänyt vaimoani ikinä.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.