Anna anteeksi mun typerä käytös
Kertokaahan, miksi mua pelottaa päästää ihmiset lähelleni? Miksi mun pitää olla inhottava sitä ihmistä kohtaan, kenestä tykkään aivan hulluna? Kenet haluaisin viereeni? Miksi mua pelottaa olla yksin, mutta en kuitenkaan uskalla olla mukava ja näyttää oikeaa minääni tälle henkilölle? miksi miksi miksi….
Mun ajatukset tekevät mut hulluksi. Ainoa asia mikä saa elämän paremmaksi on alkoholi. Murheet unohtuu hetkeksi…mutta vain hetkeksi…
Miten saan hyvitettyä kaiken mun typerän käytökseni? Tällä hetkellä yritän antaa tälle henkilölle aikaa ja tilaa, enkä pommita viesteillä. Viimeksi tänään laitoin, että lupaan jätää hänet rauhaan, jos hän sitä haluaa. Mutta kehtaanko ottaa vielä yhteyttä? Kerätä kaiken rohkeuteni, ja soittaa selvinpäin. Voinko olettaa, että tämä henkilö sitten vastaa puhelimeen? Entä jos ei vastaa? Sitten olen taas lähtöpisteessä….ahdistuneena. Surullisena.
Haluaisin vaan olla onnellinen, tämän yhden ja tietyn henkilön kanssa. Mutta miksi en uskalla näyttää miten mukava oikeasti osaan olla….. Nyt mies pitää minua tyhmänä ja ihan pellenä. Tulen katumaan koko lopun ikääni, jos tämä juttu jää tähän. Sillä mun pitäis vaan laskee nää mun suojamuurit, ja näyttää se mukava ja fiksu puoleni. Mä olen se ongelma.
Alkaa tuntua, etten mä ole ansainnut edes tulla rakastetuksi. Eikä minusta kukaan välitä, eikä tarvitsekaan välittää tämän vittumaisen asenteeni takia. Tulee myös se tunne, että ehkä mun pitäisi käydä puhumassa näistä asioista jonkun kanssa. Että olo ja ahdistus edes vähän helpottaisi… mutta miten se voi helpottaa, kun ne kaikki ongelmat ovat minussa itsessäni?