Alkoholismi on pilannut elämäni

Alkoholismi on pilannut elämäni

Käyttäjä Diuuuu aloittanut aikaan 08.08.2019 klo 14:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Diuuuu kirjoittanut 08.08.2019 klo 14:38

Vähän taustoja. Olen suvusta jossa paljon alkoholisteja. Eipä ihmekään, että itsekin alkoholisoiduin jo nuorena. Nyt olen 30- vuotias ja terveysongelmat kärjistyneet. Niitä olen juonut vuosi tolkulla ns. Pois. En ole työelämässä. Kuntouttavassa viimeksi 2 v. Sitten. Humalapäissäni olen pettänyt miestäni ihmisten kanssa joihin ei mitään tunnesidettä. Kadun syvästi näitä, niin paljon että koitin itsemurhaa viime vuonna. Elämä ei tunnu miltään. En tunne enää itseäni lainkaan. Mieheni käyttää myöskin alkoholia muttei näe siinä ongelmaa. Vuosi tolkulla olen koittanut et me yhdessä raitistuttaisiin mut se ei hänen osaltaan onnistu.. Itse olen a-klinikalla ja terapiassa käyny. Mä en jaksa enää. On päiviä jolloin käy Mielessäet juon itseni hautaan. 

Käyttäjä tähtitalvikki kirjoittanut 15.08.2019 klo 12:09

Itsesi voit raitistaa, mutta puolisoasi et. On oltava halu raitistua, jotta se onnistuu. Oletko kokeillut AA:ta?. Se sopii monille ja sen avulla moni on raitistunut? Sitä voi kokeilla muiden hoitomuotojen ohessa.