Älä luovuta!

Älä luovuta!

Käyttäjä Missäoon aloittanut aikaan 16.11.2008 klo 23:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Missäoon kirjoittanut 16.11.2008 klo 23:15

Hei valuva kyynel

Paljon olen minäkin kärsinyt ja monesti kaiken menettänyt, mutta en ole luovuttanut. Olen eläkkeellä ja asun yksin. Minulle tuli pari vuotta sitten voimakas tyhjän pesän syndrooma ja luulin nääntyväni yksinäisyyteen, tyhjyyteen, tarkoituksettomuuteen ja että elämä on ohitse kohdaltani. Eräs nainen sanoi, että se helpottaa parin vuoden kuluttua. Laiha lohtu silloin, mutta niin on käynyt. Murheeni on manipuloiva ja pompottava tytär, joka ei antaisi elintilaa, mutta nyt se on otettava ja pantava rajat.

Löysin erään sairauteni kautta vertaistukiryhmän, ja aloin vetää sellaista omalla paikkakunnallani. Se antaa sisältöä ja uusia ihmisiä elämääni. Lisäksi olen lähiaikoina oppinut erään hoitoterapian, jolla jokainen voi helposti hoitaa itseään. Se on ns. neulaton akupunktio ja se löytyy osoitteessa http://www.eft.fi ja siellä voi ladata ilmaiseksi käsikirjan. Tämä on hoitomuoto, jota monet lääkärit, hoitajat ja fysioterapeutit käyttävät täydentämään muita hoitoja. Suosittelen, että tutustut ja opettelet sen, koska sillä voi hoitaa sekä fyysisiä että psyykkisiä vaivoja ja hyvin tuloksin. Itse olen hoitanut itseäni vasta reilun kuukauden ja nähnyt, että se toimii oikeasti.

Sinullakin on vielä toivoa, etsi lähin vertaistukiryhmä netin kautta googlella äläkä luovuta. Elämää on vielä jäljellä ja se on kaikesta huolimatta elämisen arvoista. 🙂🌻 🙂👍