äitipuolen rooli ja siihen sopeutuminen?
Eli itsellä hankala tilanne äitipuolen rooliin sopeutumisessa, vaikka avomieheni kanssa oltu yhdessä jo 3,5 vuotta…nyt olen vakavasti hakemassa apua ammattiauttajalta sekä keskustelun herättäjänä täällä.
Eli 3,5 vuotta oltu yhdessä ja miehellä edellisen tyttöystävän kanssa poika, joka nyt jo 7v. Ja nyt koen todella paljon ahdistusta kun poika on meidän tykönä joka toinen viikonloppu… ahdistaa, kiukuttaa, masentaa, vihastuttaa…. ja mikä pahinta, viimeaikoina kun olen ollut hetkiä pojan kanssa kahden, mielessäni on vaan pyörinyt kuinka saisin häntä satutettua edes vähän ja oltua ilkeä 😮 näistä ajatuksista olen todella itse pelästynyt, koska en ole koskaa aiemmin minkään kohdalla tämmöisiä ajatuksia päähäni saanut.
Ehkä tähän johtavia asioita on ainakin osaksi ne, että avomieheni on itse sanonut pojan olleen ei suunniteltu/toivottu. Ja koska itse haluan todella kovasti lasta tällä hetkellä, ja mieheni ei.
Tulee monesti vain mieleen mikä minussa on vikana, kun ajattelen näin.
Olenko vain todella katkera että miehelläni on jonkun muun kanssa lapsi, mutta ei edes halua minun kanssa lasta, ainakaan toistaiseksi.
Apua, mielipiteitä?😯🗯️