Aina Yksin lapsen kanssa?
Onko muilla samoja kokemuksia, että olette avioliitossa mutta mies ei ota vastuuta lapsen hoidosta. 😑❓ Tekee vaan töitä ja harrastaa omia harrastuksiaan. ei ota osaa kotitöihin koska ne kuuluu minulle kun olen lapsen kanssa kotona.😯🗯️
Pitäs siivota, pestä pyykkiä , huoletia kodista ja lapsesta 5 kk. 🤔
Jos joutuu omia menoja siirtämään hirveä haloo nousee???
Viikonloput menee juomisen ja krapuloiden merkeissä miehellä??? ei voi suunnitella mitään itse kun ei pääse mihinkään. Äitini tarjoaa apua että voisi lasta katsoa mutta en viitsisi aina vaivata kun tulee olo että olisin huono äiti.
Nyt iski vielä stressistä 2 tyypin herppeskin, niin mies syytti että olen käynyt vieraissa vaikka olen ollut hänelle uskollinen en ole kertaakaan pettänyt ketään ikinä parisuhteessa.😭
kun joutuu olemaan 3viikkoa ilman seksiä. ei tipu enää kukkia , ei kiitoksia, ei huominosoituksia, ei tipu muuta kuin ”paskaa” niskaan. naimisiin mentiin rakkaudesta 5/2006 ei hyvältä näytä. tässä palaa henkisesti ja fyysisesti loppuun kun toinen vain naljailee, jos yrittää jostain puhua niin aina menee riidan puolelle. Ahdistaa!😠
Muutakkaan ei pois voi kun on omaa asuntoa maksettavana ja muutettiin tähän 07/2006 , Pankkilaina yhteisissä nimissä, eikä kenenkään ole hyvä olla yksin. Tuskin tämä miestä vaihtamalla paranee?????
Ei halua asuntoa sisustaa ja laittaa. Jos mä ompelen esim. uudet verhot ei kelpaa on rumat hänen mielestään. Säleverhot pitäs hommata ikkunoihin, ei hänen rahoillaan kululemma, vaan mun pienillä hoitorahoilla😮 että osta ite jos haluat. Väittää tekevänsä mun elämästä ”helvettiä” jos lähden asumaan muualle lapsen kanssa.
Auttakaa ??? Onko KOHTALOTOVERIA????
Pitäskö kirjoittaa Miehelle kirje omista tuntemuksistaan jotta ymmärtäisi omaa vaimoa, ystävää ja kaveria paremmin???🙂🌻