Aikaisemmat suhteeni..
Olen nykyään hyvässä parisuhteessa. Meillä on kuitenkin ongelma, minun aikaisemmat suhteeni. En ole kertonut mitään yksityiskohtia, mutta suurinpiirtein entisten seksikumppanieni määrän, koska uskoin, että parempi kertoa totuus itse kuin että hän kuulee sen jostain muualta. Miehelläni niitä on huomattavasti vähemmän ja tämä vaivaa häntä. Yksi henkilöistä on hänen työkaverinsa. En ole ikinä pettänyt häntä eikä hän sellaista epäilekään. Häntä vaivaa suuresti aikaisemmat kumppanini, varsinkin tuo työkaveri. Hän on kertonut minulle, että ajattelee eksiäni joka päivä ja sen masentaa häntä. Töissä varsinkin kun joutuu kohtaamaan tuon henkilön.
En tiedä miten auttaa häntä tässä ongelmassa. Hän on puhunut asiasta kanssani, ihan asiallisesti, ei huutanut eikä mitenkään syytellyt. Mutta hän sanoi, että hänen tekisi mieli hakata ne entiset miehet. Ja että haluaa olla kanssani lopun elämänsä. Kuitenkin tuo masentuneisuus vaikuttaa kaikkeen, hän nukkuu paljon ja on koneella.
Voiko tällaisesta asiasta oikeasti selvitä? Olisiko pitänyt valehdella seksikumppanien määrä..? Sitä en nyt kuitenkaan enää voi ottaa takaisin. 😑❓