ahdistava parisuhde

ahdistava parisuhde

Käyttäjä syys aloittanut aikaan 20.09.2007 klo 19:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä syys kirjoittanut 20.09.2007 klo 19:15

Olen seurustellut kuusi vuotta miehen kanssa ,joka on kontrolloiva ja määräävä.Emme asu yhdessä,mutta hän asuu lähellä minun asuntoani tällä hetkellä.Suhde on ollut melkoista vuoristorataa.Alkuun pidin siitä,että mies vei minut töihin ja haki,kyseli päivän kuulumiset jne.Nyt se kaikki ahdistaa,olen huomannut,että miehellä on narsistinen ja väkivaltainen luonne.Olen hakenut kerran hänelle lähestymiskiellon.Seurustelumme aikana hän on lievästi pahoinpidellyt minut,on saanut siitä sakkoja.Olen yrittänyt nyt kahden vuoden ajan erota hänestä,mutta onnistumatta.Hän ei usko minua,että olen tosissani.Lähestymiskielto hakemus on valmiina ,mutta en saa sitä tehtyä.Auttaako se tilanteessani?Välillä mies on ihan ok.ja sitten taas oikea piru.Mitä teen?😟 Ahdistunut

Käyttäjä 40-kriisi kirjoittanut 23.09.2007 klo 18:08

Hei "syys", ajattelin kirjoittaa sulle, kun voin kuvitella miltä susta tuntuu. Olen itse joutunut tapaamaan ja elämään narsistin, ehkä jopa luonnehäiriöisen lähellä. Se ahdistaa niin kauan kunnes pääsee hänestä eroon. Luepa Raimo Mäkelän kirja: Naamiona terve mieli (kuinka kohtaan luonnehäiriöisen), mulle ainakin oli tästä paljon apua.🙂👍

Toivon että pääset ahdistuksestasi, muistan sua iltarukouksessani, voimia🙂🌻

Käyttäjä syys kirjoittanut 24.09.2007 klo 20:28

kiitos vastauksestasi"40-kriisi"🙂oli todella mukava saada tukea vaikeassa elämäntilanteessani.Haenkin ensi tilassa esittämäsi kirjan luettavaksi.Syksyisin terveisin"syys"